شهابی نسب گفت : من ناچار هستم لیست مدیرانی که در این جلسه غایب بوده اند را به استاندار ارائه دهم تا در خصوص آن ها تصمیمی جدی گرفته شود.
کد خبر: ۱۰۱۵۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱ 12 December 2021

نشست ستاد اقتصاد مقاومتی کهگیلویه و بویراحمد در حالی برگزار شد که تعدادی از مدیران عضو در جلسه حاضر نشدند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در این نشست که به ریاست معاون اقتصادی استاندار برگزار شد از عدم حضور برخی مدیران انتقاد کرد.
علی شهابی نسب گفت : با وجود اینکه برای همه مدیران لازم به حضور در جلسه پیام فرستادیم و از طرف آن ها هم خوانده شد اما الان می بینیم که آن ها در این جلسه حاضر نیستند.
وی افزود : در پیام ارسالی اعلام شد که نشست به ریاست استاندار برگزار می شود باز هم می بینیم که این مدیران در نشست حاضر نشده اند.
شهابی ادامه داد : در این نشست قرار است که مدیران در حوزه کاری خود برخی گزارشات و بیان اقدامات را مطرح کنند اما می بینیم که معاونین خود را به جلسه می فرستند.
وی افزود : با این وضعیت نمی شود کار کرد وقتی در نشستی به این مهمی مدیر حاضر نمی شود ما چگونه باید اقدام کنیم؟
شهابی نسب گفت : من ناچار هستم لیست مدیرانی که در این جلسه غایب بوده اند را به استاندار ارائه دهم تا در خصوص آن ها تصمیمی جدی گرفته شود.

معاون اقتصادی هم هشدار داد که دلیل غایبین مورد بررسی قرار می گیرد و اگر مدیری در  استان حضور  داشته و اکنون در جلسه نیست حتما برخورد  می شود. 
احسان عسکری افزود : وقتی مدیری به یک نشست دعوت می شود به عنوان عضوی از نشست حضورش ضروری است و نبودش به معنی معطر ماندن کل نشست است.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مدتی است که انتقادات زیادی نسبت به بی انگیزگی برخی مدیران و رها کردن حوزه مدیریتی مطرح است تا جایی که داد مردم هم درآمده است.
این موضوع حتی تا نماز جمعه هم کشیده شده است و برخی ائمه جمعه خواستار تعیین تکلیف این مدیران شده اند چرا که بی انگیزگی در کار برخی مدیران مشهود است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار