رییس شبکه بهداشت و درمان قصرشیرین:
رییس شبکه بهداشت و درمان قصرشیرین گفت: پوشش واکسیناسیون در این شهرستان ۹۵.۴ درصد است که این شهرستان در زمینه تزریق واکسن کووید ۱۹ در استان کرمانشاه پیشرو و در جایگاه نخست قرار دارد.
کد خبر: ۱۰۱۵۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۲ 12 December 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، دکتر رضا منصوری افزود: هم اکنون ۳۱ هزار و ۷۰۰ دُز واکسن کرونا در نوبت اول و دوم در این شهرستان تزریق شده است.

وی اظهار داشت: با تلاش‌های مجموعه شبکه بهداشت و درمان و مجموعه مدیریت شهرستان قصرشیرین، این شهرستان از نظر واکسیناسیون در وضعیت مطلوبی قرار دارد و این در حالی است که این شهرستان مرزی با وجود داشتن شرایط خاص و وجود نیرو‌های نظامی و انتظامی و پرسنل سازمان‌هایی مثل شرکت نفت این مهم را انجام داده است.

رییس شبکه بهداشت و درمان قصرشیرین گفت: با توجه به محرومیت‌ها و کمبود امکانات شهرستان این کار بسیار خوب و مهمی در رابطه با واکسیناسیون محقق شده است.

دکتر منصوری گفت: پایگاه‌ها و مراکز تجمیعی واکسیناسیون در شهرستان کار تزریق روزانه واکسن را انجام می‌دهد و همچنین تیم‌های سیار در روستاها، مراکز نظامی و بخش مرزی سومار فعال هستند.

وی گفت: قصرشیرین جزو اولین شهرستان‌های کشور است که رنگ آن از نظر ابتلا به کرونا آبی شده است.

وی افزود: مجموعه این اقدامات نتیجه تلاش‌های مجموعه شبکه بهداشت و همکاری ادارات و مسوولان شهرستان است.

دکتر منصوری اظهار داشت: هیچ محدودیتی برای تزریق واکسن در شهرستان قصرشیرین وجود ندارد و هیچ گونه کمبودی نیز از نظر وجود واکسن نداریم.

منصوری ادامه داد: با توجه به سویه جدید کرونای اومیکرون که قدرت سرایت آن بیشتر از سویه‌های قبلی کرونا است از همه افراد چه کسانی که واکسینه شده اند و چه افرادی که هنوز واکسن نزده اند می‌خواهیم رعایت اصول بهداشتی، استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی را جدی بگیرند.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷هزار نفر جمعیت و ۱۸۶کیلومتر مرز با عراق دارد که در امتداد این مرز‌ها ۲مرز رسمی خسروی و پرویزخان فعال است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار