رئیس هیات بسکتبال کرمانشاه :
رئیس هیات بسکتبال کرمانشاه به حضور دو تیم از کرمانشاه در رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۴۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵ 09 December 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، کرم احمدیان رئیس هیات بسکتبال کرمانشاه با بیان اینکه با انجام قرعه کشی رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال کشور، رقبای نمایندگان کرمانشاه در این رقابت‌ها مشخص شدند گفت:در این فصل از رقابت‌های لیگ دسته اول که با استقبال بسیار خوب تیم‌ها مواجه شده، حدود ۵۱ تیم از سراسر کشور حضور دارند.

او با بیان اینکه از کرمانشاه دو تیم در رقابت‌های امسال لیگ دسته اول حضور خواهند داشت، افزود: تیم‌های حاضر در این دوره از رقابت‌ها همانند سال‌های گذشته به دو گروه شمال و جنوب تقسیم شده اند که در گروه شمال ۳۳ تیم از جمله نمایندگان کرمانشاه حضور دارند.

رئیس هیات بسکتبال کرمانشاه بیان داشت: تیم‌های حاضر در این گروه به هفت گروه چهار تیمی و یک گروه پنج تیمی تقسیم شده اند که تیم خانه بسکتبال کرمانشاه در گروه اول و تیم مقاومت بسیج کرمانشاه نیز در گروه سوم قرار دارند.

او ادامه داد: تیم خانه بسکتبال کرمانشاه در گروه اول با تیم‌های خانه بسکتبال خرم آباد، خانه بسکتبال اسدآباد، مهام تهران و خانه بسکتبال سنندج هم گروه شده است و میزبانی دور رفت این رقابت‌ها را خانه بسکتبال اسدآباد برعهده دارد.

احمدیان گفت: تیم مقاومت بسیج کرمانشاه نیز در گروه سوم با تیم‌های پیکان تهران، خانه بسکتبال زنجان و پاس ناجا کامیاران هم گروه است که میزبانی دور رفت این رقابت‌ها هم به میزبانی مقاومت بسیج کرمانشاه خواهد بود.

او شروع رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال را از ۲۳ آذر اعلام کرد و گفت: تیم‌های کرمانشاهی حاضر در این رقابت‌ها از چند هفته پیش تمرینات خود را آغاز کرده اند و با توجه به عملکرد بسیار خوبی که تیم خانه بسکتبال کرمانشاه در رقابت‌های سال گذشته داشت، انتظار داریم که امسال نیز این عملکرد خوب تکرار شود.

رئیس هیات بسکتبال کرمانشاه از حضور تیم بانوان کرمانشاه نیز در رقابت‌های لیگ دسته دوم بسکتبال خبرداد و اظهار داشت: رقابت‌های این لیگ نیز احتمالا از ۱۵ روز دیگر آغاز خواهد شد.

او در ادامه به حضور سه تیم از کرمانشاه در رقابت‌های لیگ بسکتبال کشور اشاره کرد و گفت: تلاش زیادی کرده ایم تا بتوانیم با سختی و چنگ و دندان چراغ بسکتبال کرمانشاه را روشن نگه داریم، اما متاسفانه هیچ حامی مالی نداریم و علیرغم پیگیری‌ها و رایزنی‌های صورت گرفته با مسئولین و کارخانه داران استان هیچکدام حاضر نشدند به ما کمک کنند.

احمدیان افزود: تیم مقاومت بسیج کرمانشاه برای حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول مشکل مالی دارد و حتی این احتمال وجود دارد که از رقابت‌ها انصراف دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار