رئیس سازمان آتش نشانی کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
رئیس سازمان آتش‌نشانی کرمانشاه با اشاره به بروز ۴٣٠ حادثه در دو ماهه ابتدایی پاییز امسال، گفت: ٢٣١ مورد از این حوادث آتش سوزی و ١٩٩ مورد در حوزه امداد و نجات بوده است.
کد خبر: ۱۰۱۴۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۲ 09 December 2021

فرهاد فرهودی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در دو ماهه ابتدایی پاییز امسال ۴٣٠ مورد حادثه در سطح شهر کرمانشاه رخ داده است.

وی افزود: ٢٣١ مورد از این حوادث آتش سوزی و ١٩٩ مورد در حوزه امداد و نجات بوده که بیشترین آمار مربوط به حوادث منازل مسکونی است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی کرمانشاه ادامه داد: آسیب دیدگان حوادث دو ماهه ابتدای امسال اعم از شهروندان و آتش‌نشانان شامل، ٨ جانباخته، ٨٢ مجروح و ١ آتش‌نشان بوده است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه آتش نشان مجروح آسیب زیادی ندیده و دچار مشکل جزئی شده بود، خاطر نشان کرد: از مجموع این حوادث بیشترین حادثه در منطقه ٣ و یک مورد در منطقه ۵ رخ داده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی کرمانشاه در ادامه تصریح کرد: مهمترین مسئله در پیشگیری از بروز این حوادث، استفاده صحیح از دودکش ها، وسایل گازسوز منزل و هیتر‌های برقی است.

وی با تاکید بر خطرآفرین بودن استفاده از هیتر‌های برقی در حمام، یادآور شد: موضوع مهم دیگر نشت گاز‌های شهری است که نیازمند چک کردن مداوم می‌باشد تا از بروز حوادث ناگوار جلوگیری به عمل آید.

به گفته فرهودی ۵ مورد از حوادث اخیر مربوط به انفجار گاز در سطح منازل مسکونی بوده که این امر لزوم دقت بیشتر در استفاده از وسایل گازسوز را نشان می‌دهد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار