رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان کرمانشاه:
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان کرمانشاه گفت: پویش "دلگرمی احسان" به منظور تهیه وسایل گرمایشی برای خانوار‌های محروم استان کرمانشاه اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۰۱۴۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰ 07 December 2021

میثم کلهر در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: هفته گذشته ۶ هزار بسته معیشتی در نقاط مختلف استان کرمانشاه توزیع شد.

وی افزود: برنامه "سفره احسان نبوی" جهت توزیع گوشت گوسفندی و بسته‌های پروتئینی نیز برای هفته آینده در نظر گرفته شده که طی آن ٢٨ تن گوشت گوسفندی توسط گروه‌های جهادی، سمن‌ها و خیریه‌ها در سطح استان کرمانشاه توزیع می‌شود.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: پویش دیگری که برنامه ریزی آن صورت گرفته و پیش از آغاز فصل زمستان اجرایی می‌شود، پویش "دلگرمی احسان" به منظور تهیه لوازم گرمایشی (بخاری و آبگرمکن) برای خانوار‌های محروم در حاشیه شهر کرمانشاه و سایر شهرستان‌های استان است.

وی با بیان اینکه تا کنون مبلغ قابل قبولی برای اجرای این پویش اختصاص یافته، یادآور شد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به همین منظور سهمیه ٢٠٠ دستگاه بخاری و آبگرمکن را در نظر گرفته، گروه‌های توانمند نیز می‌توانند، برای پوشش دهی جامعه هدف بیشتر در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

کلهر ادامه داد: به این ترتیب به ازای هر دستگاه وسیله گرمایشی که از سوی گروه‌های خیریه به جامعه هدف اهدا شود، ستاد اجرایی فرمان امام نیز یک دستگاه وسیله گرمایشی (به همان جامعه هدف) اهدا می‌کند.

وی تاکید کرد: افرادی که مایل به شرکت در این پویش هستند، می‌توانند از طریق سامانه مبالغ مورد نظر خود را واریز کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار