مدیرکل راهداری کرمانشاه خبر داد:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از تردد بیش از ۴۲ هزار نفر از پایانه مرزی پرویزخان در ۸ماهه نخست سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۴۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵ 07 December 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر، فریبرز کرمی  اظهار کرد: بر اساس آمار هشت ماهه نخست سال‌جاری ۵۹ هزار و ۲۴۲ تن کالا توسط سه هزار و ۵۵۴ کامیون از طریق مرز پرویزخان به کشور عراق صادر شده است.

وی افزود: همچنین از ابتدای سال جاری ۱۱ هزار و ۹۴۶ تن توسط ۵۲۰ کامیون به کشور وارد شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: یک میلیون و ۱۶۶ هزار و ۷۴۱ تن کالا توسط ۴۳ هزار و ۶۶۸ کامیون در مرز پرویزخان ترانزیت شده است.

کرمی با اشاره موقعیت کشور ایران و استان کرمانشاه برای ترانزیت کالا به سایر کشورها، بیان کرد: کشور‌های همسایه ایران برای صادرات و ترانزیت کالا به دلایل مختلف کالای خود را از طریق ایران جابه‌جا می‌کنند و تمام حجم کالای وارد شده به کشور واردات برای مصرف در داخل محسوب نمی‌شود.

وی با اشاره به تعداد تردد ۲۵ هزار و ۷۶ مسافر ایرانی در مرز پرویزخان، خاطر نشان کرد: طی هشت ماهه نخست سال‌جاری هشت هزار و ۷۱۸ مسافر به کشور وارد و ۱۶ هزار و ۳۵۸ نفر از کشور خار شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه اضافه کرد: همچنین ۱۰ هزار و ۸۸ مسافر خارجی طی هشت ماهه ابتدایی وارد کشور شده و هفت هزار نفر نیز از کشور خارج شده‌اند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار