رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه:
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: در ساعت ۱۸۱۵ دقیقه شب گذشته چهاردهم آذرماه، مردی ۳۷ساله به هنگام عبور از عرض معبر در تقاطع غیرهمسطح امام حسین (ع) پس از برخورد با یکدستگاه سواری پژو روآ جان خود را از دست داد.
کد خبر: ۱۰۱۴۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۰ 07 December 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه، سرهنگ محمد حیدری اظهار داشت: عابرین پیاده آسیب پذیر‌ترین قشر استفاده کنندگان از راه‌های درون شهری هستند.
وی افزود: در نیمه اول آذرماه ۳فقره تصادف منجر به فوت در صحنه در کلانشهر کرمانشاه رخ داده که هر۳متوفی عابر پیاده بوده اند.
سرهنگ حیدری عنوان داشت: تصادفات فوتی در بزرگراه‌ها اتفاق افتاده است که با توجه به عرض معابر و سرعت حرکت وسایل نقلیه، عبور غیر ایمن عابرین همواره با خطر همراه است.
سرهنگ حیدری در ادامه گفت: همه ما میدانیم که علل مختلفی در بروز تصادفات عابرین پیاده وجود دارد، اما گاهی اوقات مشاهده می‌شود که تصادفات عابرین در نزدیکی پل‌های هوایی عبور عابر اتفاق می‌افتد.
رییس پلیس راهور استان به شهروندان توصیه نمود که هنگام عبور از خیابان حتما از گذرگاه‌های مجاز و ایمن مانند پل‌های هوایی ویژه عابرین تردد داشته باشند و با این کار از وقوع تصادف پیشگیری نمایند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار