وزیر کشور در حکمی علی محمدی را به عنوان فرماندار شهرستان بهمئی منصوب کرد.
کد خبر: ۱۰۱۴۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۹ 07 December 2021
فرماندار بهمئی تغییر کرد.../ علی محمدی کیست و چه رزومه ای دارد..؟+تصویر
به گزارش تابناک کهگیلویه بویر احمد؛ احمد وحیدی وزیر کشور به پیشنهاد استاندار کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ پاسدار علی محمدی را به عنوان فرماندار شهرستان بهمئی منصوب کرد.
 
محمدی  جایگزین حکمت الله سنائی فرماندار کنونی شهرستان بهمئی شد.
علی محمدی از مدیران جوان و خوش فکر دیار لنده است که پیش از این فرماندهی سپاه ناحیه لنده ، فرمانده سپاه عشایر استان و معاون فرهنگی سپاه فتح از جمله سوابق کاری ایشان است.
محمدی را می توان یکی از مدیران موفق سالهای گذشته ی لنده دانست. این مدیر جوان و بانگیزه در کنار اجرای با کیفیت برنامه های فرهنگی-اجتماعی در آن سالها که از جمله ی ماموریت ها و  برنامه های اصلی مجموعه ای چون سپاه هستند توانست به توسعه ی زیر ساخت های عمرانی نیز  شتاب دهد و بخش زیادی از پروژه های زیربنایی که نیاز ضروری این مجموعه ی بزرگ در شهرستان لنده بود را به سر انجام برساند تا در افکار عمومی از ایشان به عنوان یک مدیر فرهنگی-عمرانی یاد شود.
 
محمدی پس از آنکه یک دوره ی موفق را در سپاه ناحیه لنده گذراند ارتقا پیدا کرد و در این مجموعه ی بزرگ به سمت های از جمله ی معاون فرهنگی سپاه فتح استان، فرمانده سپاه عشایر استان و ماه های گذشته بود که به عنوان فرمانده سپاه ناحیه بهمئی منصوب شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار