مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: پنل شهروندی سازمان بیمه سلامت ایران به منظور تسهیل گری در روند تمدید دفترچه های بیمه راه اندازی شد.
کد خبر: ۱۰۱۳۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰ 04 December 2021

امید قادری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در ۲ صندوق بیمه سلامت همگانی و روستاییان و عشایر برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا دفترچه هایی که تاریخ اعتبار آن ها به اتمام رسیده، طی ۲ مرحله به صورت سیستمی و متمرکز از طریق ستاد سازمان تمدید شد و بنا بر اعلام، دیگر تمدید نخواهد شد.

وی افزود: اعتبار بسیاری از دفترچه ها در پایان آذر ماه به پایان می رسد و برای تسهیل گری در روند تمدید این دفترچه ها سامانه های غیرحضوری را گسترش دادیم که یکی از آن ها پنل شهروندی سازمان بیمه سلامت ایران است.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه تصریح کرد: سامانه "ارائه خدمات شهروندی" با قابلیت‌هایی اعم از احراز هویت بیمه شده، بر اساس شماره ملی و شماره تلفن همراه، امکان مشاهده اطلاعات هویتی و بیمه‌ای، تغییر عکس و تمدید اعتبار بیمه، همچنین امکان مشاهده کلیه نسخ و ریز نسخه، شامل تجویزی و خدمات ارائه شده، راه اندازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: برای دسترسی به سامانه سرویس‌های شهروندی بیمه سلامت همه شهروندان می‌توانند از طریق آدرس www.bimehsalamatiranian.ir اقدام نمایند.

وی بیان کرد: افراد می توانند با شماره گیری کد دستوری#۱۶۶۶* از استحقاق درمان ( اعتباردفترچه ) خود مطلع شوند.

قادری تاکید کرد: در صندوق بیمه سلامت همگانی افرادی که به پزشک خانواده منتسب شدند، نیز می توانند این کد دستوری را شماره گیری نمایند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار