رئیس انجمن دفاتر گردشگری کرمانشاه:
رئیس انجمن دفاتر گردشگری کرمانشاه نسبت به اقدام راه آهن در حذف بلیط‌های مسیر کرمانشاه به تهران انتقاد کرد.
کد خبر: ۱۰۱۱۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴ 24 November 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فردین امیری رئیس انجمن دفاتر گردشگری کرمانشاه گفت: اخیرا راه آهن در تعریف سفر‌های خود، سفر کرمانشاه به تهران را حذف کرده و تنها بلیط سفر کرمانشاه به مشهد عرضه می‌شود.

او گفت: براین اساس اگر مسافری از کرمانشاه بخواهد به تهران سفر داشته باشد، باید بلیط کرمانشاه به مشهد را خریداری کند، اما در تهران پیاده شود. یعنی باید هزینه‌ای دو برابری را پرداخت کند.

رئیس انجمن دفاتر گردشگری کرمانشاه این اقدام راه آهن را اجحاف به مردم این استان دانست و افزود: از مسئولین استانی می‌خواهیم نسبت به این مسئله ورود کنند.

او به حضور تعدادی از فعالین گردشگری عراق در کرمانشاه اشاره کرد و افزود: از زمان شیوع بیماری کرونا بحث گردشگری خارجی در کشور و به تبع استان کرمانشاه با بسته شدن مرز‌ها تا حدودی متوقف شد و برای فعالین این حوزه مشکلات کاری زیادی بوجود آمد.

امیری بااشاره به از سرگیری ورود گردشگران خارجی به کشور، ادامه داد: طی سال‌های اخیر تعدادی از دفاتر گردشگری کرمانشاه با دفاتر گردشگری عراق ارتباطاتی داشته اند که به دلیل کرونا تعاملات آن‌ها کمرنگ شد که امیدواریم شرایط بهتری را از این پس داشته باشیم.

او با بیان اینکه در مقطع زمانی پیش از شیوع کرونا آمار ورود گردشگران خارجی به کرمانشاه افرایش یافت، گفت: متأسفانه شیوع کرونا و نداشتن برخی زیرساخت‌ها این موضوع را کمرنگ کرد.

رئیس انجمن دفاتر گردشگری کرمانشاه افزود: در بحث زیرساخت‌ها نبود تعریف مسیر‌های جدید پروازی یکی از مشکلات کرمانشاه برای جذب گردشگران خارجی بوده است.

او شرایط این روز‌های دفاتر گردشگری کرمانشاه را نامساعد خواند و گفت: متاسفانه شیوع بیماری کرونا از یک سو و رشد قارچ گونه اپلیکیشن‌های فروش بلیط از دیگر سو عرصه را برای فعالیت دفاتر گردشگری تنگ کرده است.

امیری با بیان اینکه در این مدت دولت حمایت چندانی از دفاتر گردشگری نداشت، افزود: اگر تدبیری برای این مشکلات اندیشیده نشود، دفاتر گردشگری ما به سمت نابودی می‌روند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار