فرمانده بسیج سپاه روانسر:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان روانسر گفت: بسیج امروز پرشورتر و با صلابت‌تر از هرزمان دیگری آماده جانفشانی در راه عزت و سربلندی اسلام و مسلمین و نظام اسلامی است.
کد خبر: ۱۰۱۱۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸ 24 November 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، سرهنگ «شهرام یاری» در اجتماع بزرگ بسیجیان روانسر با نام شکوه اقتدار، با بیان اینکه بسیج درس بصیرت و دشمن‌شناسی را به خوبی پس داده است، افزود: در طول چهل سال گذشته بسیجیان در میدان حضور داشته‌اند و آتش فتنه‌ها و حوادث بعد از پیروزی انقلاب را خاموش کرده‌اند و بعد از آن نیز در عرصه سازندگی و محرومیت‌زدایی بسیار خوش درخشیده است.

وی تصریح کرد: تجمعات مردم در روز بسیج بیانگر چندین پیام است که اولین پیام آن، ترس برای دشمنان است که همواره برای نابودی این نظام تلاش می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان روانسر ادامه داد: پیام دوم آن برای مظلومین جهان است، پیامی به رنگ امید، چرا که بسیج الگوی ملت‌های مظلوم منطقه می‌باشد و پیام دیگر این حضور این است تا بار دیگر تجدید پیمان خود را با آرامان‌های انقلاب به گوش جهانیان برسانیم.

فرماندار شهرستان روانسر حضور آگاهانه و به موقع، بصیرت و دشمن شناسی را یکی از شاخصه‌های بسیج دانست و ادامه داد بسیج در همه عرصه‌ها ورود پیدا کرده و روز به روز شاهد موفقیت‌های چشمگیری در تمامی عرصه‌ها هستیم.

«سعدی مصطفی‌زاده» افزود: بسیج وارد عرصه سازندگی، محرومیت زدایی و کار فرهنگی شده و دشمنان را مأیوس و ناکام کرده است و همگان می‌دانیم که فرهنگ و تمدن بسیجی مرز‌ها را در نوردیده است.

امام جمعه روانسر نیز با بیان اینکه فرهنگ بسیج برگرفته از سیره و سنت رسول الله (ص) و اسلام ناب محمدی است، گفت: امام (ره) براساس آیات قران، شجره طیبه بسیج را در انقلاب اسلامی پایه ریزی کردند و هر چه زمان بیشتر می‌گذرد ارزش وجود بسیج را بیشتر احساس می‌کنیم.

ماموستا مُلا سید «محمد محمدی» اضافه کرد: هرچه از عمر انقلاب می‌گذرد نقش و جایگاه بسیج بیشتر جلوه‌گری و خودنمایی می‌کند.

وی اظهار داشت: امروز تهدید دشمنان نظامی نیست بلکه تهدید فرهنگ و عملیات روانی است که بسیج نیز در این حوزه‌ها ورود پیدا کرده و بسیار خوب نقش آفرینی کرده است.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.

۲۹ آبان تا پنجم آذر به عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار