فرمانده انتظامی کرمانشاه:
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: طرح زمستانی پلیس با همکاری دستگاه‌های امداد رسانِ هلال احمر، راهداری و اورژانس آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۱۰۹۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲ 22 November 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه، علی اکبر جاویدان در مراسم آغاز طرح زمستانی پلیس راه که در محوطه ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، اظهار کرد: از مجموع اکیپ‌های یاد شده ٣۶٠ مورد مربوط به راهداری و حمل و نقل جاده ای، ١١٢ مورد مربوط به پلیس راه، ٨٧ مورد مربوط به اورژانس و ٣٧ مورد مربوط به هلال احمر است.

وی همچنین تعداد افراد به کارگیری شده در اکیپ‌های امدادرسان پلیس راه، هلال احمر، حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس را ٢ هزار و ۶۴۶ نفر اعلام کرد و گفت: این طرح از امروز (اول آذر) تا روز ٢٠ اسفند ادامه خواهد داشت.

وی تسهیل در عبور و مرور، رسیدگی به موضوعات راه بندان و امداد رسانی به مردم و مسافران در حوادث جاده‌ای و ... را از جمله اهداف طرح زمستانی برشمرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خدمت رسانی به مردم را برای پلیس و دیگر دستگاه‌ها یک توفیق و افتخار بزرگ برشمرد و ادامه داد: خادمان مردم در دستگاه‌های امدادی به ویژه پلیس همه توان و تلاش خود را برای ارائه خدمات لازم به مردم شریف ایران اسلامی و استان کرمانشاه به کار می‌گیرند.

وی تاکید کرد: تعداد نفرات فوتی سوانح رانندگی ٨ ماهه امسال ٢٣٩ نفر بوده است و این تعداد فوتی نسبت به مدت مشابه سال قبل ١١ درصد کاهش داشته است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار