مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه :
مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه گفت: اتمام کار اصلاح سیستم گرمایشی مدارس استان به ۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
کد خبر: ۱۰۱۰۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴ 22 November 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، مرزبان نظری با بیان اینکه تنها کار اصلاح سیستم گرمایشی ۴۴۰ کلاس درس استان باقی مانده، گفت: کار اصلاح سیستم گرمایشی این کلاس‌های درس که عمدتا کانکسی بوده و در مناطق روستایی و عشایری استان قرار دارند، در دست اجرا است.

نظری اضافه کرد: اتمام کار اصلاح سیستم گرمایشی مدارس استان به ۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و در صورت تامین اعتبار کار ایمن سازی سیستم گرمایشی مدارس استان ظرف حدود شش ماه به اتمام خواهد رسید.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه ادامه داد: هم اکنون تامین پنج میلیارد تومان از مبلغ مورد نیاز برای اصلاح سیستم گرمایشی مدارس نهایی شده است.

وی در ادامه گفت: از سال ۱۳۹۲ که کار اصلاح سیستم گرمایشی مدارس استان همزمان با سراسر کشور شروع شد، تاکنون کار اصلاح سیستم‌های گرمایشی ۲۵۵۰ مدرسه انجام شده که ۷۵ میلیارد تومان در این زمینه در مدارس استان هزینه شده است.

وی یادآور شد: دراستان بیش از ۳۸۰۰ فضای آموزشی داریم که برخی از آن‌ها تا قبل از سال ۱۳۹۲ به سیستم‌های گرمایشی استاندارد مجهز شده بودند.

گرما به مدارس استان می‌آید

نظری در ادامه اشاره‌ای به بازگشایی مدارس همزمان با فصل سرد سال از امروز (اول آذر) بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا داشت و گفت: هیچ مشکلی برای روشن کردن سیستم‌های گرمایشی مدارس استان نداریم و گرما به مدارس استان می‌آید.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار