دانشگاه آزاد تبریز باپذیرش ۳۰ دانشجو در رشته دکتری دندانپزشکی از مهرماه سال جاری کار خود را آغاز می کند
کد خبر: ۱۰۱۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۳ 26 September 2015

به گزارش تابناک تبریز ، دکتر احمد علیزاده مسئول راه اندازی رشته و دانشکده دندانپزشکی این دانشگاه از کسب موافقت قطعی و اخذ مجوز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای پذیرش ۳۰ نفر دانشجو در دانشکده دندانپزشکی واحد تبریز خبرداد.

ازادوی در گفتگویی اعلام کرد: ۴۰ نفر هیأت علمی برای ۱۲ گروه آموزشی در حال جذب می باشد وبه محض شروع کلاس ها کارخود را آغاز خواهند نمود. دکتر علیزاده گفت: دانشکده دندانپزشکی شامل دو باب ساختمان می باشد که ساختمان شماره یک با بیش از ۴۷۰۰ مترمربع زیربنا برای برگزاری کلاس های نظری ، بخش پری کلینیک وامور اداری در نظر گرفته شده است که آماده بهره برداری می باشد.

وی اضافه کرد: ساختمان شماره دو نیز بابیش از ۳۶۰۰ متر مربع زیربنا که شامل بخش های دوازده گانه دندانپزشکی می باشد ساخته شده و بیش از ۱۲۰ یونیت درآن درحال نصب و تجهیز می باشدکه قابل افزایش با حداقل۲۰۰ یونیت نیز می باشد. وی با اشاره به اینکه حدود۴۰ درصد آموزش پزشکی کل کشور برعهده دانشگاه آزاد اسلامی می باشد گفت:تأسیس و راه اندازی اولین دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شمالغرب کشور اقدام بزرگی در راستای تربیت نیروی متخصص در رشته دندانپزشکی منطقه می باشد.

دکتر احمد علیزاده در پایان خاطر نشان ساخت در راه اندازی و آغاز به کار دانشکده، دکترسید جواد انگجی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد تبریز،دکتر علیرضا منادی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی،دکتر بهروز دانشیان رئیس دبیرخانه هیأت امنا دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی،دکتر حمید میرزایی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحد تبریز،دکتر سیدحسن هاشمی معاون علوم پزشکی واحد تبریز،دکتر فاطمه افشار رئیس دانشکده علوم پزشکی واحد تبریز وسایر معاونت ها و مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی تبریزتلاش بسیاری نموده اند تا بزرگترین مجموعه تربیت نیروی متخصص دندانپزشکی در منطقه، تأسیس گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :