فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه:
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: بسیجیان پس از دفاع مقدس در صحنه‌های سازندگی حضور پیدا کرده و عزت و سربلندی را برای ایران به ارمغان آوردند.
کد خبر: ۱۰۱۰۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰ 20 November 2021

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی صبح امروز شنبه ۲۹ آبان ماه ۱۴۰۰ در رزمایش سراسری جهادگران بسیج و خدمت مومنانه سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه اظهار کرد: امروز نخستین روز از هفته بسیج بوده که به عنوان «اقتصاد مقاومتی» نامگذاری شده است.

وی افزود: امام راحل عزت و سربلندی برای ایران به ارمغان اورده و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) این شجره طیبه را رشد داده و در سراسر کشور گستراندند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: ایران در طول سالیان اخیر مقابل استکبار جهانی و حکومت‌های ظالم ایستاده و امام راحل فضایی برای گسترش بسیج ایجاد کرده که در واقع این اقدام سبب بیمه کردن نظام اسلامی شده و هم‌اکنون بزرگترین حکومت‌های دنیا مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران عاجز ماندند.

ریحانی ادامه داد: مردم در عمر بیش از ۴۰ ساله انقلاب نشان دادند، فرهنگ بسیج در ایران وجود داشته و در تمامی صحنه‌ها حضور پیدا کردند.

وی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در مورد اقتصاد گفت: سال‌های زیادی ایشان بر این موضوع تاکید داشته و در واقع هدف دشمنان زمین‌گیر کردن اقتصاد ایران بوده و تحریم‌های ایجاد شده در این راستا اعمال شده است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به لزوم پیاده‌سازی اقتصاد مقاومتی در تمامی زمینه‌ها افزود: با حضور مقام معظم رهبری و بصیرت مردم بسیاری از تحریم‌ها به فرصت تبدیل و در بسیاری از صحنه‌ها مشاهده شده به طوری که می‌توان به حضور جهادگران در تمامی زمینه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و اموزشی اشاره کرد.

ریحانی بیان کرد: نخستین بستر جهاد بستر دفاعی بوده که در زمان دفاع مقدس به وجود مشاهده شده و در صورت عدم وجود آن پیروزی محقق نمی‌شد، حضور آگاهانه و با بصیرت افراد در تمامی صحنه‌ها فضایی زیبا را شکل داده و هیچ کشوری تاثیر ایجاد شده توسط بسیج در ایران را ندارد.

وی ادامه داد: بسیجیان پس از دفاع مقدس در صحنه‌های سازندگی حضور پیدا کرده و عزت و سربلندی را برای ایران به ارمغان آوردند، در این راستا بیش از ۴٠٠ واحد مسکونی در استان کرمانشاه به کمک گروه‌های جهادی بنا شده و کمک‌های معیشتی که توسط خیرین پشتیبانی می‌شود، شامل ده‌ها میلیون بسته غذایی، آموزشی و بهداشتی بوده که میان نیازمندان توزیع شده است.

به گفته فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه بیش از یک هزار و ۷۰۰ گروه جهادی در این استان مشغول فعالیت هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار