رئیس جهاد کشاورزی کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: کشاورزان این استان در طرح جهش تولید در دیمزارها از خدمات بیمه‌ای و نهاده‌های یارانه‌ای بهره‌مند می‌شوند.
کد خبر: ۱۰۱۰۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵ 19 November 2021

کشاورزان کرمانشاه در طرح جهش تولید در دیمزارها از خدمات بیمه‌ای بهره‌مند می‌شوند

نوربخش حاتمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با اشاره به خدمات ارائه شده به کشاورزان اظهار کرد: تامین نهاده‌ها و اجرای برنامه‌های آموزشی، ترویجی و تحقیقی، خدمات بیمه‌ای و خرید تضمینی گندم از جمله خدمات ارائه شده به کشاورزی استان کرمانشاه است.

وی با اشاره به اجرای طرح جهش تولید در دیمزارها افزود: در این طرح یک صد و ۵۰ هزار هکتار از اراضی استان کرمانشاه توسط بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خدمات بیمه‌ای و در کنار آن نهاده‌های یارانه‌ای دریافت می‌کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه به حمایت‌های عمومی این سازمان از کشاورزان اشاره کرد و گفت: تامین بذر اصلاح شده محصولات و پرداخت تسهیلات مکانیزاسیون ادوات و ماشین‌آلات کشاورزی در این استان انجام می‌شود.

حاتمی با اشاره به آموزش‌های لازم برای مکانیزاسیون و به‌روزرسانی ادوات و محصولات کشاورزان بیان کرد: بیش از ۶٠٠ نفر کارشناس پهنه در استان کرمانشاه حضور داشته که در هر پهنه تعداد کشاورزان مشخصی درنظر گرفته تا خدماتی همچون برنامه‌های آموزشی به آن‌ها ارائه شود.

وی افزود: ۶٠ محقق در مراکز تحقیقاتی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه حضور داشته که در رابطه با بذر، اقداماتی تجهیزاتی و معرفی اقلام جدید کشاورزی به صورت مستمر در مزارع این استان حضور پیدا می‌کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار