فرماندار کرمانشاه در گفتگو با تابناک خبر داد؛
فرماندار کرمانشاه با اشاره به لزوم خودداری رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه از اعطای مرخصی به اعضای آن در نخستین جلسه هفته آینده گفت: اعضای شورای شهر هفته آینده شهردار کرمانشاه را انتخاب کنند.
کد خبر: ۱۰۰۹۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰ 18 November 2021

لزوم خودداری رئیس شورای شهر کرمانشاه از اعطای مرخصی به اعضا در هفته آینده/ اعضای شورای شهر هفته آینده شهردار کرمانشاه را انتخاب کنند

فضل‌الله رنجبر در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با اشاره به شهرداری کرمانشاه اظهار کرد: مهلت سه ماهه‌ای که در اختیار سرپرست شهرداری کرمانشاه قرار گرفته رو به اتمام است و شورای اسلامی شهر باید هرچه سریع‌تر نسبت به انتخاب شهردار توانمند اقدام کند.

وی افزود: در صورت عدم انتخاب شهردار کرمانشاه، شورای شهر از وظایف قانونی خود تخطی و تخلف کرده و قطعا باید با شورا برخورد شود.

فرماندار کرمانشاه تصریح کرد: امید است در نخستین جلسه‌ای که طی هفته آینده تشکیل می‌شود، شورای شهر کرمانشاه نسبت به انتخاب شهردار اقدام کند.

وی ادامه داد: به رئیس شورای شهر کرمانشاه تاکید شده از هرگونه اعطای مرخصی به اعضای شورا خودداری کرده و جلسه را با حضور تمامی اعضا تشکیل دهد، در صورت نیاز از نماینده فرمانداری دعوت کرده و شهردار را انتخاب کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار