نفرات برتر جشنواره استعدادیابی بدمینتون ایران در رده‌های سنی زیر 15 و 17 سال بخش پسران در تالار فرهمند موحد قم معرفی و تجلیل شدند.
کد خبر: ۱۰۰۹۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳ 15 November 2021

به گزارش تابناک قم، هیات بدمینتون استان قم طبق برنامه‌ریزی فدراسیون این رشته به مدت دو روز میزبان برگزاری رقابت‌های جشنواره استعدادیابی پسران بدمینتون‌باز رده سنی زیر ۱۵ و زیر ۱۷ سال کشور بود و این پیکارها در تالار زنده‌یاد حامد فرهمندموحد قم برگزار شد.

در مجموع ۶۶ بدمینتون‌باز از استان‌های مختلف به قم آمده و در این دوره از مسابقات برای کسب رتبه‌های برتر با یکدیگر رقابت کردند، پیکارهایی که با حضور محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون و نظارت نزدیک وی بر عملکرد بدمینتون‌بازان شرکت کننده از جذابیت بالاتری برخوردار شد.

در پایان این دوره از مسابقات و در رده سنی زیر ۱۵ سال مهدی خلیلیان از هیات اصفهان رتبه نخست را کسب کرد و سامان صفری از هیات مرکزی به مقام نایب‌قهرمانی رسید، ضمن اینکه مقام سوم مشترک را محمد باقری از هیات بدمینتون یزد و هادی منوچهری دیگر نماینده هیات اصفهان به دست آوردند.

در رده‌بندی نهایی مسابقات رده سنی زیر ۱۷ سال نیز محمد گلچینی از هیات بدمینتون خراسان‌رضوی به مقام قهرمانی رسید و سیدحسین احمدی از هیات کرمان عنوان دوم را به خود اختصاص داد، همچنین یاسین طلایی از هیات یزد به همراه پارسا الوندی از هیات کرمانشاه مقام سوم مشترک این رده را کسب کردند.

این دوره از مسابقات جشنواره استعدادیابی پسران زیر ۱۵ و ۱۷ سال کشور در حالی به کار خود پایان داد که محمدحسن حسین‌زاده رئیس هیات بدمینتون استان قم و داور بین‌المللی مطرح این رشته مسوولیت سرداوری رقابت‌ها را عهده‌دار بود و محمد عمرانی نیز سرپرست فنی رقابت‌ها را انجام داد.

اتفاق ویژه این دوره از بازی‌ها راهیابی محمدمعین خاکی بازیکن آینده‌دار و مستعد قم به جمع ۸ بازیکن برتر رده سنی زیر ۱۷ سال بود تا وی با این دستاورد مجوز حضور در اردوی تیم ملی را کسب کند، در حالی که خاکی یکی از اعضای تیم رعد پدافند هوایی قم در لیگ برتر باشگاه‌های ایران نیز محسوب می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار