مدیرکل ارشاد اسلامی کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: ۶۹ برنامه به مناسبت هفته کتاب در این استان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۰۰۹۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰ 15 November 2021

۶۹ برنامه به مناسبت هفته کتاب در کرمانشاه اجرا می‌شود

بهرام فاضلی‌زاد در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با اشاره به آغاز هفته کتاب از امروز دوشنبه ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۰ با شعار «جای خالی را با کتاب پر کنیم» اظهار کرد: ویژه برنامه‌های هفته کتاب از امروز در استان کرمانشاه آغاز شده و تا یکم آذرماه ادامه دارد.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته کتاب در استان کرمانشاه افزود: ۶۹ برنامه به مناسبت هفته کتاب در این استان تدارک دیده شده که شامل برگزاری نمایشگاه کتاب، مسابقه کتابخوانی و رونمایی از چندین عنوان کتاب در شهر کرمانشاه و مراکز شهرستان‌های این استان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: سه برنامه عمده با مرکزیت اورامانات و شرق و غرب این استان در نظر گرفته شده که شامل عصر شعر و تجلیل از نویسنگان مطرح بومی است.

فاضلی‌زاد به تشریح این برنامه‌ها پرداخت و گفت: محفل ادبی در منطقه اورامانات شامل شهرستان‌های جوانرود، روانسر، پاوه و ثلاث باباجانی به میزبانی جوانرود در ۲۴ آبان ماه، در شرق استان کرمانشاه شامل شهرستان‌های کنگاور، هرسین، صحنه و سنقر و کلیایی به میزبانی کنگاور در ۲۶ آبان ماه و در غرب این استان شامل شهرستان‌های گیلانغرب، قصرشیرین، دالاهو و سرپل ذهاب یکم آذرماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های شاخص هفته کتاب در استان کرمانشاه افزود: سومین دوره کتاب سال این استان با عنوان جایزه استاد بهزاد کرمانشاهی ۲۶ آبان و مراسم رونمایی از کتاب خاطرات یکی از شهدای گرانقدر به صورت حضوری و مجازی ۳۰ آبان در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار