دبیر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان ایلام:
دبیر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان ایلام گفت: هئیت بازبینی آثار سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان‌ایلام پس از بررسی آثار ارسالی، در نهایت ۵‌ اثر را جهت شرکت در سی و چهارمین جشنواره استان تئاتر ایلام به دبیرخانه این جشنواره معرفی کرد.
کد خبر: ۱۰۰۹۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰ 15 November 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سعید خیرالهی عنوان کرد: هئیت بازبینی، نمایش‌های «بهشت حکیم‌الله» به نویسندگی خسرو امیری و کارگردانی مرجان قاسمی از شهرستان دهلران، «محکوم به رفتن» به نویسندگی و کارگردانی امیر عباس‌زاده از شهرستان ایلام،«فعل» به نویسندگی محمد رضایی‌راد و کارگردانی حمید رضا ارجمندی از شهرستان ایلام را شایسته حضور در جشنواره اعلام کرد.

وی گفت: همچنین «نمایش مکافات» اقتباسی از سوءتفاهم آلبرکامو به نویسندگی و کارگردانی عبدالله عظیم‌پور از شهرستان ایلام و نمایش «مده آ مینا» اقتباسی از نمایش مده آ از ارویپید به نویسندگی و کارگردانی علی‌اصغر پورقهرمان از شهرستان ایلام از سوی هیئت بازبینی برای حضور در سی و چهارمین جشنواره تئاتر ایلام معرفی شدند.

دبیر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان ایلام با بیان اینکه هیئت بازبینی آثار متشکل از آقایان حشمت‌الله آقایی، مالک آبسالان و محمد محمدیان‌شمالی بوده است، تصریح کرد: بر اساس اعلام هیئت بازبین، این آثار واجد اصلاحیه هستند که توسط دبیر جشنواره به اطلاع کارگردانان پذیرفته شده، خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه سی و چهارمین جشنواره استانی تئاتر ایلام از ۲۶ تا ۲۸آبان برگزار می شود، خاطرنشان کرد: بر اساس موافقت دبیر جشنواره به هر ۸ گروهی که متقاضی شرکت در جشنواره بودند به پاس حضور و زحماتشان، کمک هزینه تعلق می‌گیرد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار