بر اساس اعلام ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:
بر اساس اعلام ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، استان از وضعیت قرمز خارج شد و روند کاهشی بستری‌های کرونایی همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۱۰۰۸۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۰ 13 November 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه رنگ بندی شهرستان‌های استان از ۲۲ آبان ماه اعلام شد.

بر اساس این گزارش شهرستان‌های کرمانشاه، هرسین، کنگاور، اسلام آباد غرب، گیلانغرب، جوانرود، پاوه، سرپل ذهاب و روانسر در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های ثلاث باباجانی، دالاهو، قصرشیرین، صحنه و سنقر و کلیایی زرد هستند.

شایان ذکر است که فرایند واکسیناسیون در کرمانشاه برای رسیدن به شرایط عادی بی وقفه در حال اجرا است و از آنجا که دریافت کلیه خدمات اجتماعی منوط به کارت واکسن شده، مردم باید در این راستا همکاری کنند و کلیه مراکز، خانه‌های بهداشت، پایگاه‌های سلامت و مراکز تجمیع آماده تزریق واکسن هستند.

گفتنی است، برای مهار کرونا فقط تزریق واکسن کافی نیست و رعایت پروتکل‌های بهداشتی مانند استفاده از ماسک، حفظ فواصل اجتماعی و عدم شرکت در مجامع عمومی مگر در مواقع ضروری همچنان توصیه می‌شود.

به گفته کارشناسان واکسن کرونا ایمنی کامل در مقابل بیماری را ایجاد نمی‌کند، با توجه به آغاز فصل سرما و بسته شدن درب و پنجره منازل و اماکن، نداشتن تهویه و حضور در فضای بسته احتمال ابتلا به بیماری کرونا همچنان بالا است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار