معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: دشت ذهاب همواره پشتیبان و همراه نظام و انقلاب اسلامی بوده و شایسته خدمات بیشتری است.
کد خبر: ۱۰۰۸۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۰ 12 November 2021

به گزارش خبرگزای تابناک کرمانشاه بخشداری دشت ذهاب با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه، شهریار حیدری نماینده مردم سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب، فرزادی پور فرماندار شهرستان سرپل ذهاب و جمعی از مسئولان و مردم منطقه، افتتاح شد.

حسین خوش اقبال در آیین افتتاح بخشداری دشت ذهاب شهرستان سرپل ذهاب اظهار کرد: بخشداری دشت ذهاب با پیگیری‌های مجدانه استاندار، فرماندار سرپل‌ذهاب و نماینده مردم شهرستان در مجلس به بخش ارتقاء یافته و امروز افتتاح شد.

وی با بیان اینکه دشت ذهاب منطقه ای است که در انقلاب اسلامی همواره پشتیبان و در خدمت نظام بوده، افزود: با استقرار بخشداری در این منطقه مردم می‌توانند از امکانات و خدمات بهتر و بیشتر نظام اسلامی بهره‌مند شوند.

خوش اقبال تاکید کرد: با هماهنگی و همدلی که بین مجموعه مدیران استان و نمایندگان مجلس وجود دارد، شاهد خدمات بیشتری در آینده در شهرستان سرپل ذهاب خواهیم بود.

لازم به ذکر است، بخش دشت زهاب که مرداد ماه امسال به تقسیمات کشوری استان افزوده شده، از ترکیب چهار دهستان " دشت ذهاب"، "پشت تنگ" "سرقلعه" و "جیگیران" تشکیل شده است. با اضافه شدن بخش "دشت ذهاب" هم اکنون شهرستان سرپلذهاب دارای سه بخش مرکزی، قلعه شاهین و دشت ذهاب است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار