سرپرست فرمانداری پاوه در گفتگو با تابناک خبر داد:
سرپرست فرمانداری شهرستان پاوه گفت: ٨٧ درصد جامعه دانش آموزان پاوه جهت آمادگی ورود به مدرسه واکسینه شدند.
کد خبر: ۱۰۰۸۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰ 11 November 2021

جلیل بالایی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: خوشبختانه آمار بستری‌ها در شهرستان پاوه کاهش یافته و در حال حاضر ٢٣ نفر بیمار بستری داریم، امید است با ادامه این روند تا پایان هفته به سمت وضعیت نارنجی و زرد حرکت کنیم.

وی افزود: ٨٢ درصد از کل جامعه واجد شرایط شهرستان، دوز اول واکسن و ۶٠ درصد نیز دوز اول و دوم را دریافت کردند.

سرپرست فرمانداری شهرستان پاوه ادامه داد: در این بین ٩۴ درصد کل جامعه فرهنگیان (معلمان) و ٨٧ درصد دانش آموزان به منظور آمادگی برای بازگشایی مدارس واکسینه شدند.

وی با تاکید بر اینکه در اولویت قرار دادن واکسیناسیون به عنوان یک سیاست درست و دقیق در حال پیگیری است، خاطر نشان کرد: این امر در شهرستان پاوه نیز با جدیت دنبال می‌شود.

بالایی با اشاره به تزریق دوز سوم واکسن، تصریح کرد: دوز سوم واکسن کرونا برای افرادی که شش ماه از تزریق دوز اول واکسن شان گذشته و از نظر سنی بالای ۶۵ سال یا دارای بیماری خاص هستند با تشخیص پزشک تزریق می‌شود.

وی تاکید کرد: خوشبختانه بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی هیچگونه کمبودی از جهت واکسن نداریم بلکه در بعضی از روستا‌ها و جامعه هدف کادر پزشکی و کادر درمان با مراجعه به مراکز تجمیعی، واکسیناسیون را انجام می‌دهند و در روستاها، محل‌های تجمع، مدارس، پاساژ‌ها و مکان‌های مختلف اکیپ واکسیناسیون مستقر می‌شود تا با سرعت بیشتری آمار واکسیناسیون را افزایش دهیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار