رئیس انجمن سینمای جوان استان کرمانشاه با اشاره به لزوم برگزاری جشنواره منطقه‌ای فیلم‌سازی در کرمانشاه، گفت: برگزاری جشنواره منطقه‌ای فیلم‌سازی در استان کرمانشاه نیازمند همکاری و هماهنگی ارگان‌های مختلف است.
کد خبر: ۱۰۰۸۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵ 26 September 2015
کامران رضایی با اشاره به اینکه استان کرمانشاه با وجود نیروی انسانی مستعد و زمینه مناسب برای فیلم‌سازی مورد بی‌توجهی مسئولان قرار گرفته است، اظهار داشت: عدم شناخت نسبت به گستره سینما و تاثیر آن در دنیا سبب ایجاد این بی‌توجهی شده است.

رئیس انجمن سینمای جوان استان کرمانشاه از برگزاری دوره آموزشی فیلم‌سازی در سه گام در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: این دوره آموزشی در حوزه‌های عکاسی، کارگردانی، فیلم‌نامه‌نویسی، تدوین، صدا، تصویربرداری، کارگاه فیلم‌سازی داستانی، کاگاه مستندسازی، کارگاهفیلم‌سازی تجربه‌گرا برگزار می‌شود.

رضایی با بیان اینکه در پایان این دوره‌های اموزشی به شرکت‌کنندگان گواهینامه معتبر اعطا می‌شود، عنوان کرد: برگزاری دوره‌های تخصصی پیشرفته و تکمیلی، کشف و حمایت از استعدادهای جوان و برگزاری جلسات نمایش فیلم، فیلم‌نامه‌ و نشست فرهنگی از جمله برنامه‌های این دوره‌های آموزشی است.

وی با اشاره به اینکه آزمون ورودی این دوره آموزشی جمعه هفدهم مهر ماه ساعت 10 صبح در دفاتر سینمای جوان استان برگزار می‌شود، افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این دوره آموزشی تا چهاردهم مهر ماه از طریق سایت www.iycs.ir و یا به صورت حضوری در دفتر کرمانشاه به آدرس بلوار مصطفی امامی، جنب کتابخانه امیرکبیر فرصت دارند.

رضایی با بیان اینکه به منظور تولید فیلم کارآموزان در مدت زمان کوتاه، دوره‌ آموزشی از امسال به صورت هفت ماهه برگزار می‌شود، اظهار کرد: این دوره‌ آموزشی از یکم آبان ماه امسال آغاز می‌شود و با برگزاری کارگاه‌های آموزشی و در نهایت با تولید یک فیلم کوتاه توسط هر کارآموز تا هفت ماه ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه انجمن سینمای جوان دارای علاوه بر بعد آموزشی دارای ابعاد تولید و جشنواره است، گفت: انجمن سینمای جوان بعد از آموزش امکاناتی را برای علاقه‌مندان و حضور آن‌‌ها در جشنواره‌های مختلف فراهم می‌کند.

رضایی با بیان اینکه حلقه گمشده انجمن سینمای جوان استان کرمانشاه جشنواره‌های مختلف است، عنوان کرد: استان کرمانشاه از نظر تولید و آموزش همواره در کشور سرآمد بوده و به دلیل نیروی انسانی مستعد در این زمینه دارای تولیدات قابل قبولی است.

رئیس انجمن سینمای جوان استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در حال حاضر 90 نفر به صورت فعال در انجمن سینمای جوان استان کرمانشاه در حال فعالیت هستند، بیان کرد: این انجمن دارای واحدهای مختلفی از جمله عکاسی، تصویر، صدا و انیمیشن است که هر کدام به طور مجزا دوره‌های آموزشی سه ماهه را برگزار می‌کنند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار