جانشین انتظامی استان ایلام:
سرهنگ نجفی گفت: برقراری نظم و امنیت و ارتقای آن در سطح جامعه از اولویت‌های کاری نیروی انتظامی است و کارکنان ناجا با روحیه جهادی و بدون هیچ چشم داشتی در جهت حفظ این مهم و رضایتمندی مردم تلاش خواهند کرد.
کد خبر: ۱۰۰۸۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵ 10 November 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ حسین نجفی جانشین انتظامی استان ایلام در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید انتظامی شهرستان ایوان، بیان داشت: امنیت یکی از بزرگترین نعمت‌های خداوند است و امنیت موجود در سطح جامعه حاصل جانفشانی و ایثارگری شهدا، جانبازان و ایثارگران می‌باشد.

او مطرح کرد: برقراری نظم و امنیت و ارتقای آن در سطح جامعه از اولویت‌های کاری نیروی انتظامی است و کارکنان ناجا با روحیه جهادی و بدون هیچ چشم داشتی در جهت حفظ این مهم و رضایتمندی مردم تلاش خواهند کرد.

او ادامه داد: حاکم کردن امنیت بر یک جامعه حاصل تلاش و جهاد جمعی است و راهبرد نیروی انتظامی در زمینه استفاده از ظرفیت تمامی اقشار جامعه مخصوصاً متنفذین، معتمدان و ریش سفیدان است.

او با اشاره به اینکه اقدامات سخت و پلیسی به تنهایی در پیشگیری از جرائم مفید واقع نخواهند شد، عنوان کرد: موفقیت‌های نیروی انتظامی در سطح استان ایلام نتیجه تعاملات خوب فرماندهان و کارکنان پلیس با مردم و مسئولان بوده است.

او در بخش دیگری از سخنان خود، یادآور شد: کاهش جرائم خشن و افزایش کشفیات آلات و ادوات جرم از جمله سلاح و مهمات غیر مجاز در سطح شهرستان ایوان نتیجه همراهی‌های خوب مردم در این شهرستان با پلیس بوده و می‌طلبد مردم ولایتمدار و شهید پرور این شهرستان، بیش از پیش در جهت پیشگیری از سایر جرائم و ناهنجاری‌های اجتماعی پلیس را همراهی کنند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار