این کاربر اینستاگرامی معروف به جیمی جامپ کهگیلویه و بویراحمد پس از بازداشت از مردم عذرخواهی کرد.
کد خبر: ۱۰۰۷۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۳ 08 November 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ؛ معاون فضای مجازی دادسرای عمومی و انقلاب مركز استان کهگیلویه و بویراحمد از راه اندازی سامانه ارتباط مستقيم شهروندان همه شهرستانها با دادستان مركز استان خبر داد و گفت: این سامانه موسوم به "سامد ك.ب" است که با هدف ارتباط گیری، وصول گزارشات و اطلاعات مردمی در سطح استان فعال شده و تا كنون اخبار و اطلاعات متعددی از طريق عموم مردم و با استفاده از نرم افزارهای مطرح به اين سامانه واصل شده است.

نادریان افزود: اخيرا گزارشی در خصوص فعالیت ناهنجار جوانی بومی به "سامد ك .ب" و نیز پليس فتا واصل گرديده كه موید اختیار اسم مستعار *j.j* در فضای مجازی و راه اندازی صفحه اينستاگرامی و در نتیجه اجرای ويدئوهای زنده هنجارشکنانه بوده است.

وی تصریح کرد: این فرد بومی، مخاطبين مختلفی را در صفحه شخصي خود جذب نموده که بعضاً با به اشتراک گذاری مطالب سخيف و غير اخلاقی و همچنين بدون در نظر داشتن وضعيت سنی، جنسيتی و اجتماعی مخاطبين، از افراد ناشناس دعوت و انتشار تصاوير مستهجن را در صفحه خود تسهيل می نمايد.

این مقام قضایی خاطر نشان کرد: معاونت فضای مجازی دادسرای عمومی و انقلاب مركز استان ك.ب با صدور دستور قضايی مبنی بر دستگيری متهم و توقيف سامانه های رايانه ای نامبرده اقدام نمود كه با تلاش پليس محترم فتا متهم سريعا دستگير و بازداشت گرديد.

وی د  ادامه ، ضمن تشکر از هوشیاری، احساس مسئولیت، همکاری و مشارکت بسيار خوب مردم فهيم و متدين استان با مجموعه قضايی و پليس جهت برخورد با عاملان اشاعه فساد و فحشاء در جامعه تاکید داشت: معاونت فضای مجازی دادسرای مركز استان و مأموران پلیس فتا، ضمن بکارگیری ظرفیت های موجود و رصد شبانه روزی فضای مجازی با جدیت و قاطعیت، افرادی را که با اقدامات غیر اخلاقی و انتشار تصاویر، ویدئو کلیپ و مطالب نامتعارف سعی در اشاعه فساد جهت ایجاد انحرافات اخلاقی جوانان، نوجوانان و ابتذال خانواده ها دارند، مورد پیگرد و برخورد جدی قرار می دهد.

وی با اطمینان دادن به مردم مبنی بر محرمانه بودن موارد ارسالی تصریح کرد: شهروندان ارزشمند استان كهگيلويه و بويراحمد می توانند از طريق خط ارتباطی سامد ك.ب با شماره
09172109773
گزارشات و مطالب خود را جهت بررسی ارسال نمايند و اطمینان داشته باشند که تمام گزارشات و موارد واصله به اين سامانه كاملاً محرمانه و محفوظ خواهد ماند.

نادریان در همین زمینه گفت: تمام گزارشات بدواً راستی آزمايی خواهد شد و هويت فرد ارسال كننده گزارش نیز كاملاً محرمانه و مكتوم باقی می ماند.

لازم به توضیح است این کاربر اینستاگرامی معروف به جیمی جامپ کهگیلویه و بویراحمد پس از بازداشت از مردم عذرخواهی کرد. 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ف
|
United Kingdom
|
۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
نهلشتی عابرو سیمو ویسه...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار