استاندار تهران با اشاره به برگزاری جلسات رفع موانع تولید اعلام کرد: مشکلات تولید کنندگان داخلی بطور هفتگی رصد و برای رفع مشکلات راهکار اندیشیده می شود.
کد خبر: ۱۰۰۷۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹ 08 November 2021

به گزارش «تابناک تهران»، محسن منصوری عصر دوشنبه در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه دائمی عفاف و حجاب به خبرنگاران گفت: در سال رونق تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، برگزاری چنین نمایشگاهی اتفاق خوبی بوده که به همت مجموعه های وزارت صنعت، معدن و تجارت و انجمن عفاف و حجاب برگزار شده است.

به گفته وی، در حقیقت این نمایشگاه مصداق خوبی برای فعال سازی ظرفیت های بر زمین مانده است که توانمندی های داخلی را به نمایش می گذارد.

استاندار تهران با اشاره به برگزاری این نمایشگاه در محل چهل سرای مصلای تهران، گفت: این جا فضا عمومی بود که در برهه هایی مورد استفاده بود لذا نمایشگاه عفاف و حجاب در این جا با سه هزار متر مربع سازه نمایشگاهی و ۳۰۰ غرفه برپا شده و در اختیار تولید کنندگان داخلی است.

به گفته وی، ما در استان تهران صدها مکان دیگر همانند اینجا داریم که قابلیت تبدیل به نمایشگاههای فصلی و دائمی را دارند و تلاش داریم این فضاها را فعال کنیم.

منصوری ادامه داد: اهمیت نمایشگاه این است که می توان آن را مصداق هم افزایی بخش خصوصی و دستگاههای دولتی قلمداد کرد، مدلی که در این نمایشگاه اجرایی شده است می تواند در سطح استان و حتی کشور تعمیم پیدا کند.

وی با بیان اینکه موضوع عفاف و حجاب رویکرد اصلی این نمایشگاه است گفت: تولید کنندگان داخلی در حوزه های پوشاک ، مبلمان و جهیزیه با رویکرد عفاف و حجاب حضور پیدا کردند و عفاف و حجاب و فرهنگ به عنوان یک رویکرد رقابتی مورد تاکید قرار گرفته است.

به گفته استاندار تهران، در حقیقت تلاش شده در این نمایشگاه یک نگاه هنری و قابل رقابت داشته باشیم و در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که به صورت هفتگی جلسات آن برگزار می شود کمک می کنیم هر یک از تولید کنندگان مشکلاتشان حل و فصل شود که البته برخی از معضلات در حوزه نقدینگی است اما بخش اعظم مشکلات به دلیل نبود هماهنگی میان دستگاههای مختلف است که تلاش می کنیم هماهنگی و هم افزایی را برای رونق تولید ایجاد می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تمام تولیدات نمایشگاه عفاف و حجاب دارای دو ویژگی اصلی ایرانی و اسلامی بودند هستند در حقیقت تلاش شده محصولات هم زیبایی لازم را داشته باشد و هم در چهارچوب موازین اسلامی تولید شود.

استاندار تهران یادآور شد: امروز افتخار داشتیم در جمع تولید کنندگان داخلی نمایشگاه عفاف و حجاب که محصولات خود را در حوزه پوشاک و مبلمان و فروش و جهیزیه با رویکرد حجاب و عفاف به نمایش گذاشتند حضور پیدا کنیم.

به گفته وی، هر چقدر برپایی این نمایشگاه های تولیدات داخلی در کشور توسعه یابد علاوه بر حمایت از تولید و اجناس داخلی شهروندان را به استفاده از کالاهای با کیفیت ایرانی دعوت می کنیم.

 نمایشگاه دائمی عفاف و حجاب ، پوشاک و جهیزیه و اجناس ایران و اسلامی در محل چهل سرای مصلای امام خمینی (ره) تهران افتتاح شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار