استاندار ایلام با صدور پیامی به مناسبت سیزدهم آبان ماه گفت: ۱۳ آبان ماه، روز تجلی ارزش‌ها و صدور پیام انقلاب اسلامی به مظلومان و ستمدیدگان در سراسر جهان است.
کد خبر: ۱۰۰۶۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰ 04 November 2021

به گزارش تابناک ایلام، در متن پیام محمد نوذری به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار و روز دانش آموز آمده است: آبان ماه یادآور رخدادهای سرنوشت‌ساز در حافظه تاریخی ملت ایران و سرفصل نوینی در استکبارستیزی است و سیزدهم آن  یادآور تسخیر لانه جاسوسی، سالروز تبعید حضرت امام خمینی(ره) و روز دانش‌آموز به‌عنوان حماسه‌های فراموش ناشدنی ملتی بزرگ است که بر تارک این مرز و بوم می درخشد.

آری ۱۳ آبان ماه، روز تجلی ارزش‌ها و صدور پیام انقلاب اسلامی به مظلومان و ستمدیدگان در سراسر جهان و روز مبارزه با زیاده خواهی و بی عدالتی‌ها در محکومیت توطئه های شوم استکبار جهانی است.

و اینک در آستانه فصلی دیگر از آبان آنچه که ما را از نقشه های شوم دشمنان، حفظ و صیانت می نماید وحدت، همدلی، و توکل به الطاف الهی است که به حمدالله  شاهد تداوم و استمرار این حرکت عزت آفرین در بین آحاد مردم ایران اسلامی بویژه مردم شریف استان ایلام هستیم.

اینجانب، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز، یوم‌الله ۱۳ آبان روز دانش آموز و روزملی مبارزه با استکبار جهانی را به همه دانش‌آموزان عزیز و مردم شریف استان ایلام تبریک عرض می کنم./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار