مدیر کل هواشناسی کرمانشاه در گفتگو با تابناک خبر داد:
مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: بر اساس آخرین بررسی‌های هواشناسی، هوای امروز (پنج شنبه) نیمه ابری تا ابری همراه با رگبار باران در برخی نقاط است.
کد خبر: ۱۰۰۶۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰ 04 November 2021

فیروز دولتشاهی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: بر اساس آخرین داده‌های هواشناسی در ادامه استقرار شرایط ناپایدار بر جو منطقه هوای استان امروز (پنج شنبه ١٣ آبان ١۴٠٠) نیز نیمه ابری تا ابری است.

وی افزود: در بعضی ساعات با بارش باران در ارتفاعات به صورت رگبار موقت برف و احتمالا رعد و برق مواجه خواهیم بود.

مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه ادامه داد: فردا (جمعه) با کاهش ناپایداری‌ها اگر بارشی در سطح استان مشاهده گردد، غالبا پراکنده و عمدتا در نواحی شرقی استان خواهد بود.

وی یادآور شد: به دنبال این وضعیت از روز شنبه تا روز دوشنبه هفته آینده، مهمترین پدیده جوی قابل توجه، کاهش نسبتا محسوس دمای هوا خواهد بود، به طوریکه دمای شبانه در نواحی سردسیر استان، به کمتر از صفر درجه سلسیوس خواهد رسید.

دولتشاهی تاکید کرد:، اما در ٢۴ ساعت گذشته دمای هوای کرمانشاه بین حداقل ٧ و حداکثر ١۶ درجه سانتیگراد در نوسان بوده، در این بازه زمانی سومار با بیشینه دمای ٣۴ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرستان‌های سنقر و کنگاور با کمینه دمای ۴ درجه سانتیگراد به عنوان خنک‌ترین نقاط استان گزارش و به ثبت رسیده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار