امام جمعه کنگاور در گفتگو با تابناک خبر داد:
امام جمعه شهرستان کنگاور گفت: ۴ رزمایش با نام شهدای دانش آموز به مناسبت یوم الله ١٣ آبان در شهرستان کنگاور برپا می شود.
کد خبر: ۱۰۰۶۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰ 04 November 2021

حجت الاسلام علی محمد لروند در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه ضمن گرامیداشت یوم الله ١٣ آبان که یادآور خاطره شهدای دانش آموز، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و قیام مردم ایران در مقابل زور و زور گویی بود، اظهار کرد: به همین منظور در شهرستان کنگاور ستاد مردمی در دفتر امام جمعه متشکل از شش کمیته ایجاد و برنامه‌های متنوعی در آن تدارک دیده شد.

وی با اشاره به اینکه امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا، راهپیمایی‌های یوم الله ١٣ آبان تحت شعاع قرار گرفت، افزود: به همین مناسبت ۴ رزمایش کمک رسانی با نام شهدای دانش آموز در نظر گرفته شد که در حال اجرا است.

امام جمعه شهرستان کنگاور ادامه داد: رزمایش‌ها به یاد شهید فهمیده، شهدای دانش آموز و شهدای ١٣ آبان اجرا می‌شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: مسابقه فرهنگی "بیانیه گام دوم انقلاب" که اغلب پرسش‌های آن در حوزه استکبار ستیزی و استقلال کشور است و توسط ستاد خواهران نماز جمعه طراحی شده، برنامه دیگر این کمیته است که نحوه برگزاری آن در فضای مجازی تبلیغ و اطلاع رسانی می‌شود.

حجت الاسلام لروند تاکید کرد: قرار است به ١٣ نفر از برندگان این مسابقه جوایز نقدی و غیر نقدی اهدا شود، همچنین رسیدگی به روستا‌های دور افتاده و سرکشی از خانواده‌های دانش آموز از دیگر برنامه‌های گرامیداشت یوم الله ١٣ آبان است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار