فرماندار قصر شیرین در گفتگو با تابناک مطرح کرد:
فرماندار قصر شیرین از منع محدودیت تردد در مرز خبر داد و گفت: افراد به شرط داشتن کارت واکسن و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی امکان تردد از مرز را دارند.
کد خبر: ۱۰۰۶۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵ 02 November 2021

مراد علی تاتار در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در شهرستان قصر شیرین تا کنون ٢۴ هزار نفر واکسن زدند که از این تعداد ٩۵٠٠ نفر دوز اول و دوم، افراد باقیمانده دوز اول را دریافت و در حال سپری کردن مدت زمان لازم برای تزریق دوز دوم واکسن هستند.

وی افزود: تزریق دوز اول و دوم واکسن در شهرستان بیش از ۵٠ درصد و دوز اول به حدود ٨٠ درصد رسیده است، شهرستان قصر شیرین از نظر رنگبندی کرونایی در وضعیت زرد قرار دارد.

فرماندار قصر شیرین با تاکید بر وضعیت مساعد شهرستان، خاطر نشان کرد: امید است مردم همکاری لازم را داشته و به موقع واکسن تزریق کنند.

تاتار با اشاره به برداشتن محدودیت‌های تردد در مرز، بیان کرد: افراد به شرط داشتن کارت واکسن و رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند از مرز تردد کنند.

وی در خصوص گرامیداشت یوم الله ١٣ آبان، تاکید کرد: ستاد کرونا امسال اجازه راهپیمایی نداده و تنها مراسمی با جمع محدودی از دانش آموزان و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی اجرا می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار