مدیرکل بیمه سلامت کرمانشاه در گفتگو با تابناک خبر داد؛
مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه از انتساب پزشک خانواده برای بیش از ۲۲۰ هزار نفر در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۵۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰ 31 October 2021

انتساب پزشک خانواده برای ۲۲۰ هزار نفر در کرمانشاه

امید قادری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با اشاره به کسب رتبه سوم کشوری توسط استان کرمانشاه در اجرای طرح انتساب پزشک خانواده اظهار کرد: در راستای اجرای این طرح در شهر کرمانشاه طی فاز نخست ۲۴ پزشک خانواده برای بیش از ۷۴ هزار و ۸٠٠ نفر منتسب شده است.

وی افزود: پزشک خانواده برای بیش از یک صد و ۶۶ هزار بیمه شده صندوق بیمه سلامت همگانی در استان کرمانشاه منتسب شده است.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه تصریح کرد: بیمه‌شدگانی که پزشک خانواده برای آن‌ها منتسب شده اگر سیستم ارجاع را رعایت کنند، می‌توانند از خدمات بخش خصوصی با تعرفه دولتی بهرمند شوند.

قادری افزود: دارندگان دفترچه بیمه سلامت همگانی در گذشته فقط قادر به مراجعه به مراکز دولتی بودند، اما در حال حاضر با اجرای طرح پزشک خانواده اگر بیمه‌شدگان به پزشک خانواده خود مراجعه و سیستم ارجاع را رعایت کنند، می‌توانند از خدمات بخش خصوصی استفاده کنند، البته طرح پزشک خانواده برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) اجرا شده است.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه تاکید کرد: اگر بیمه‌شدگان صندوق بیمه سلامت همگانی پیامک مربوطه را دریافت نکردند، پزشک خانواده برای آن‌ها در نظر گرفته نشده و طبق سال‌های گذشته می‌توانند از خدمات بخش دولتی و دانشگاهی استفاده کنند.

وی افزود: در مجموع با در نظر گرفتن صندوق بیمه سلامت همگانی و مددجویان شهری کمیته امام امداد خمینی (ره) پزشک خانواده برای بیش از ۲۲٠ هزار و ۷٠٠ نفر در استان کرمانشاه انتساب شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار