مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌ جنوبی مطرح کرد:
خراسان جنوبی مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌ جنوبی با بیان اینکه اکنون هیچ پروازی به مشهد در طول هفته نداریم، گفت: یک ایرلاین به دلیل کمبود ناوگان مجبور به حذف پروازها شده‌ است.
کد خبر: ۱۰۰۵۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۲ 30 October 2021
 
عظیم طهماسبی  با بیان اینکه اکنون چهار ایرلاین پرواز در استان فعال هستند، افزود: این ایرلاین‌ها در برنامه تابستانی ما پرواز داشتند.
وی ادامه داد: یکی از ایرلاین‌ها با دو پرواز کار را آغاز کرده و اکنون چهار پرواز دارد؛ ایرلاین دیگری نیز با یک پرواز آغاز کرده و در برنامه زمستانی دو پرواز دارد و هواپیمایی ماهان نیز چندین سال است که روزهای شنبه، دوشنبه و سه شنبه برنامه ثابت دارد و در حال رایزنی برای افزایش پروازها هستیم.
مدیرکل فرودگاه‌های خراسان ‌جنوبی بیان کرد: ایرلاین دیگری پنج پرواز به تهران و دو پرواز به مشهد داشته و در برنامه تابستانی دو پرواز از تهران و دو پرواز از مشهد حذف کرده است.
 
طهماسبی با بیان اینکه قبل از شروع برنامه زمستانی درخواست داشتیم که پروازها بدون تاخیر انجام شود، تصریح کرد: یک ایرلاین به دلیل کمبود ناوگان مجبور به حذف پروازها شده‌اند.
 
وی با بیان اینکه تنها ایرلاینی که کاهش داشته ایران ایر بوده است، اظهار کرد: اکنون هیچ پروازی به مشهد در طول هفته نداریم و توضیحات را باید از ایرلاین مورد نظر پرسید.
مدیرکل فرودگاه‌های خراسان ‌جنوبی با بیان اینکه در بحث رونق پروازها فرودگاه بخشی از این فرآیند است، افزود: زنجیره استانداری، نمایندگان استان و مدیرکل ایرلاین باید تمام تلاش و هم افزایی خود را انجام دهند.
طهماسبی با بیان اینکه وظیفه اصلی ما تامین زیرساخت است و تنها می‌توانیم در این زمینه همکاری کنیم، اظهار کرد: به عنوان مشاور در رونق پروازها کمک کننده هستیم و نیاز است فشار همزمان آورده شود.
وی با بیان اینکه فرودگاه بین المللی بیرجند از طلوع تا غروب آفتاب طبق قوانین بین المللی می‌تواند همکاری کند، تصریح کرد: با این وجود بسیاری از پروازها در شب انجام می‌شود چراکه این خواسته ایرلاین‌ها بوده است  اما همکاری کردیم و این نقش فرودگاه را می‌رساند.
مدیرکل فرودگاه‌های خراسان ‌جنوبی بیان مکرد: اکنون ایرلاین مورد نظر اظهار کرده که مشکل برطرف خواهد شد اما تاریخ حل مشکل مشخص نیست؛ از طرفی هجمه‌هایی به فرودگاه برای دیر اعلام کردن وجود دارد  که علت این است که برنامه زمستانی در کشور از 9 آبان‌ماه آغاز و اعلام می‌شود و این ایرلاین روز پنج شنبه به ما اعلام کرد و امروز اولین روز کاری است.
وی با اشاره به پروازهای بین المللی، بیان کرد: به خاطر بحث کرونا، سفر کربلا و حج تعطیل شده است، اما اکنون از سوی حج و زیارت پیش ثبت نام و استعلامات صورت گرفته و ما نیز اعلام آمادگی کرده‌ایم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار