-فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اجرای طرح رعد در برخورد با هنجارشکنان و قانون‌گریزان گفت: در این طرح ۱۸۸سارق دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۰۰۵۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۴ 30 October 2021

به گزارش «تابناک تهران» به نقل از پلیس پایتخت، سرهنگ دوستعلی جلیلیان اظهارداشت: این متهمان به ۲۱۷ فقره سرقت اعتراف کردند.

وی گفت: در طرح رعد که به مدت یک هفته در شهرستان ری اجرا شد، بیش از ۱۴۳کیلو انواع موادمخدر، هشت باند قاچاق و ۱۴۶ قاچاقچی، انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از ۱۳میلیارد تومان توسط مأموران انتظامی شهرستان کشف شد.

جلیلیان افزود: از دیگر دستاوردهای این طرح، دستگیری هشت اراذل و اوباش سابقه‌دار، توقیف ۳۲دستگاه خودرو، دستگیری ۷۱۲متهم است که برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

وی بیان کرد: در این مدت کوتاه شاهد کاهش ۱۲درصدی سرقت، کاهش ۸۱درصدی سرقت به عنف، افزایش ۵۰درصدی دستگیری‌ها و افزایش ۱۴درصدی کشفیات بودیم.

فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهارداشت: مشارکت‌پذیری شهروندان مولفه مهم در برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان است و مجرمان و مخلان نظم و امنیت بدانند فرزندان ملت در نیروی انتظامی از عزمی راسخ در برخورد با آنان برخوردارند و اجازه هنجارشکنی را به کسی نخواهند داد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار