مدیرکل بنیاد مسکن کرمانشاه در گفتگو با تابناک خبر داد؛
مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمانشاه از اجرای طرح هادی در ۹۰ روستای این استان با اعتباری بیش از ۶۴۷ میلیارد ریال در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۵۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰ 30 October 2021

اجرای طرح هادی در ۹۰ روستای کرمانشاه با اعتبار ۶۴۷ میلیارد ریال

بابک عاطفی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با اشاره به اهداف اجرای طرح هادی اظهار کرد: عمده اهداف تهیه و اجرای طرح هادی روستایی ایجاد زمینه توسعه و عمران روستاها با توجه به شرایط فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی است.

وی افزود: تامین عادلانه امکانات از طریق ایجاد تسهیلات اجتماعی، تولیدی و رفاهی و ایجاد تسهیلات لازم برای بهبود مسکن روستاییان و خدمات بهزیستی و عمومی از طریق اجرای طرح هادی محقق می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمانشاه گفت: این استان دارای یک هزار و ۷۱۵ روستای بالای ۲۰ خانوار بوده که برای همگی طرح هادی تعریف شده است.

عاطفی تصریح کرد: تا پایان سال ۹۹، ۳۳۰ طرح هادی روستایی در استان کرمانشاه مورد بازنگری قرار گرفته که از این تعداد طرح هادی ۵۶ روستا دوبار بازنگری شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح هادی در روستاهای استان کرمانشاه افزود: تا پایان سال ۹۹ طرح هادی در ۹۴۷ روستای این استان اجرا شده که ۹۲۷ روستای آن جمعیتی بالای ۲۰ خانوار داشته است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمانشاه به اعتبارات تخصیص یافته طرح هادی روستایی اشاره کرد و گفت: در سال جاری ۸۳ میلیارد و ۷۹۵ میلیون ریال اعتبار برای تهیه و بازنگری طرح هادی یک صد و سه روستا و مبلغ ۶۴۷ میلیارد و ۴۴۳ میلیون ریال اعتبار برای اجرای طرح هادی در ۹۰ روستای این استان تخصیص پیدا کرده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار