از ابتدای امسال تاکنون متخلفان اقتصادی در استان کرمانشاه بیش از ۱۷۷ میلیارد تومان جریمه نقدی شده اند.
کد خبر: ۱۰۰۴۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳ 27 October 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: در هفت ماهه امسال در بخش کالا و خدمات ۱۲ هزار و ۴۷۲ فقره پرونده تشکیل شده است که برای متخلفان در این حوزه بیش از ۹۱۸ میلیارد و ۸۵۹ میلیون ریال جریمه صادر شده است.

قهرمان شاهی با بیان اینکه ۹۸ درصد پرونده‌های وارده در بخش کالا و خدمات مختومه شده است، افزود: بیشترین تخلفات در زمینه درج نشدن قیمت، گرانفروشی، کم فروشی و صادر نشدن فاکتور است.

وی آمار پرونده ها‌ی بخش قاچاق کالا و ارز و تعهدات گمرکی را هزار و ۸۸۷ فقره عنوان کرد و گفت: در این بخش نیز قاچاقچیان به بیش از ۸۵۲ میلیارد و ۹۹۲ میلیون ریال جریمه محکوم شده اند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در این مدت در بخش بهداشت و درمان و دامپزشکی نیز ۷۸۰ فقره تشکیل شده است که متخلفان به پرداخت بیش از ۲ میلیارد و ۵۱۴ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده اند.

شاهی همچنین به جریمه ۳۰ واحد خبازی متخلف در هفت ماهه اشاره کرد و افزود: واحد‌های خبازی دارای سوابق متعدد ارتکاب تخلف در صورت تکرار تخلف با مجازات‌های سخت تری از جمله لغو پروانه و تعطیلی واحد روبه رو می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار