کنسرت " ناگفته" اثر شماره یک کلاسیک جهان با حضور شوالیه آواز ایران و حافظ ناظری، روزهای 14 و 15 مهرماه در کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۰۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲ 25 September 2015
سید امین موسوی مشاور هنری استاد شهرام ناظری اظهار کرد: این کنسرت ساعت 21 روزهای 14 و 15 مهرماه در محل سالن ورزشی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

موسوی افزود: تهیه کننده این کنسرت شرکت رویال هنر "پارس" است و این کنسرت که به عنوان اثر شماره یک کلاسیک جهان شناخته شده، برای اولین بار در ایران در کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان ساخت: در اجرای این کنسرت که شهرام ناظری سرپرست آن بوده و خوانندگی آن را به همراه حافظ ناظری برعهده دارد، «میثم مروستی» به عنوان نوازنده ویولون، «حافظ ناظری» به عنوان نوازنده ساز حافظ (ساز سه‌تار تکامل یافته)، «پدرام فریوسفی» به عنوان نوازنده سازهای ویلن، «بابک غسالی» به عنوان نوازنده عود، «فرهاد صفری» به عنوان نوازنده سازهای کوزه، زروان و کارنگ (دو ساز ابداعی)، «شهریار نظری» به عنوان نوازنده دف و ساز بم‌باژ (ساز ابداعی) و «آتنا مستعان اشتیاقی» به عنوان نوازنده ویولون سل به همراه سه هم‌خوان حضور خواهند داشت.

موسوی با اشاره به شروع بلیت‌فروشی این کنسرت، گفت: علاقمندان می‌توانند بلیت‌های این کنسرت را با قیمت‌های 40 تا 80 هزار تومان از طریق سایت www.iranconcert.ir خریداری کنند.

وی افزود: همچنین علاقمندان می‌توانند بصورت حضوری بلیت‌های این کنسرت را از «غرب فوکا» واقع در دبیراعظم، چاپ "آراد" واقع در بلوار مصطفی امامی، فروشگاه "اپل استور رئوف" واقع در مجتمع ارگ-طبقه سوم، فروشگاه "فوکا" واقع در خیابان فردوسی-شهر فرنگ، "اشکان شکلات" و کافه "آدم برفی" واقع در چهاراه سی متری به سمت میدان مرکزی، فروشگاه موسیقی "آرشه" واقع در چهاراه سی متری و موسیقی "دلشاد" واقع در سی متری دوم تهیه کنند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار