استاندار ایلام گفت: ۲۲ طرح زیربنایی استان در بخش های مختلف راه سازی، اربعین، آب و خاک به تصویب رسید.
کد خبر: ۱۰۰۲۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۸ 16 October 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛  محمد نوذری شامگاه شنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان ایلام که با حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی استان برگزار شد، افزود: همه دستگاه های اجرایی موظفند با تشکیل دبیرخانه و با ریاست مدیرکل دستگاه پیگیر جذب اعتبارات و اجرایی کردن ۲۲ طرحی که امروز به تصویب رسیده، باشند.

وی در ادامه با اشاره به سفر رییس جمهوری به ایلام، این سفر را منشأ تحولات عظیمی برای استان ذکر کرد و گفت: چندین هزار فرصت شغلی در بخش های آب و خاک، نفت و گاز و صنعت با اجرایی شدن مصوبات سفر رییس جمهوری در این استان ایجاد می شود.

استاندار ایلام با اشاره به مصوبات سفر اخیر رییس جمهور به ایلام یادآور شد: ۱۱۲ طرح با اعتبار ۲ هزار و ۴۵۵ میلیارد تومان، ۴.۵ میلیارد دلار سرمایه گذاری در نفت و گاز ، ۸۶۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی در سفر رییس جمهوری به ایلام به تصویب رسیده است که همه باید پیگیر اجرایی شدن این مصوبات باشیم.

نوذری با اشاره به بخشی دیگری از مصوبات سفر رییس جمهوری به ایلام گفت: ۱۷ طرح زیربنایی با اعتبار ۵٠٠ میلیارد تومان و اعتبار ارزی ۴.۵ میلیارد دلاری، ۱۸ طرح کشاورزی با اعتبار ۹۳٠ میلیارد تومان، ۳٠ طرح بهداشت و درمان با اعتبار ۱۲۱ میلیارد تومان و پنج طرح حوزه مسکن با اعتباری افزون بر ۵۹٠ میلیارد تومان بخش دیگری از مصوبات سفر رییس جمهوری به ایلام بود.

وی ادامه داد: همچنین در این سفر ۳٠ طرح حوزه آموزش با اعتبار ۱۱۱ میلیارد تومان، ۶ طرح اجتماعی و رفاهی با اعتبار سه میلیارد تومان، ۶۷٠ میلیارد تومان تسهیلات و ۲ طرح عمران شهری با اعتبار ۲٠٠ میلیارد تومان به تصویب رسید.

استاندار ایلام افزود: این مصوبات در راستای توسعه، پیشرفت و همچنین محرومیت زدایی استان با توجه به ظرفیت های موجود در حوزه های بهداشت و درمان، اربعین، آب و خاک، نفت، گاز و انرژی، آموزش و فرهنگ و عمران شهری است‌.

نوذری تصریح کرد: همه مدیران استانی در تخصیص و توزیع اعتبارات به طرح بالای ۶۰ درصد تمرکز کنند و تلاش کنند که پروژه های که پیشرفت بالایی دارند در سریعترین زمان به سرانجام برسد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار