مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت: بازسازی کتابخانه‌های سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
کد خبر: ۱۰۰۰۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵ 10 October 2021

پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی بازسازی کتابخانه‌های سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی

معصومه حسنی‌خونسار در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با اشاره به آخرین وضعیت کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌های زلزله زده استان کرمانشاه اظهار کرد: پس از وقوع زلزله مهیب آبان ماه ٩۶، ساختمان ۶ کتابخانه در این شهرستان‌ها آسیب دیده که ٢ ساختمان در حال بازسازی بوده و چهار ساختمان مراحل مقاوم‌سازی را طی می‌کند.

وی افزود: ساختمان کتابخانه‌های رسالت در شهرستان سرپل ذهاب و طالقانی در شهرستان ثلاث باباجانی در حال بازسازی بوده و ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه تصریح کرد: ساختمان کتابخانه‌های سرپل ذهاب، ثلاث باباجانی، قصرشیرین و کوزران در حال مقاوم‌سازی بوده که تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

به گفته حسنی‌خونسار اعتبار اختصاص یافته برای بازسازی کتابخانه‌های آسیب دیده از زلزله از طریق ماده ١٢ پرداخت شده اما به اتمام نرسیده است.

وی افزود: پس از وقوع زلزله آبان ماه ۹۶، در برخی شهرستان‌های زلزله زده کتابخانه‌هایی به شکل کانکس ایجاد و از سال ٩٧ در سرپل ذهاب، ثلاث باباجانی و قصر شیرین ساختمان‌هایی برای خدمات‌دهی به مردم اجاره شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار