حجت الاسلام علی مولوی در گفتگو با تابناک:
رئیس ستاد اقامه نماز استان کرمانشاه از امکان برپایی نماز جماعت در ادارات با رعایت پروتکل ها بهداشتی در وضعیت زردِ کرونایی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 22 January 2021

حجت الاسلام علی مولوی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: استعلام برگزاری یا عدم برگزاری نماز به شکل مداوم از ستاد اقامه نماز مرکز دریافت می شود و پاسخ ستاد مرکزی که پیرو دستورات ستاد مقابله با کرونا است بر اساس سه وضعیت زرد، قرمز و نارنجی تعریف شده است.

وی افزود: در وضعیت قرمز هر گونه اجتماعات حتی نمازهای جماعات در مساجد و ادارات ممنوع است، در وضعیت نارنجی هم شرایط مشابه وضعیت قرمز و در وضعیت زرد با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله های مقرر برپایی نماز بلا مانع است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان کرمانشاه تصریح کرد: در حال حاضر و با اضافه شدن وضعیت آبی، رعایت پروتکل های بهداشتی شامل استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی در اقامه و برپایی نماز  همچنان مورد تاکید است.

این مسئول در ادامه با اشاره به اهمیت انجام فریضه نماز با بيان اينكه بيش از ٩٠ آيه در قرآن به نماز اشاره كرده است، تصریح کرد: هيچ يك از موضوعات به اندازه نماز در قرآن مورد تاكيد قرار نگرفته است، نماز بيش از چهار هزار حكمت دارد كه در تمامي آن نفع انسان در نظر گرفته شده است و پس از موضوع توحيد نماز قرار دارد كه نشان از اهميت اين فريضه بزرگ دارد.

مولوی در پایان اضافه کرد: به شکل مداوم موارد مهم را از ستاد اقامه نماز مرکز دریافت و به همه ادارات اعلام می کنیم، همچنین به شهرستان ها و فرمانداری ها اعلام می شود. ستاد اقامه نماز مستقیما زیر نظر حجت الاسلام و المسلمین قرائتی به عنوان نماینده ولی فقیه در این مرکز است و فعالیت ها آن مستقیما با ادارات و دستگاه ها از جمله سازمان تبلیغات مرتبط است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار