امیر فرهاد آریانفر در گفتگو با تابناک:
فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران بدون هیچ گونه وابستگی به بلوک شرق و غرب زمان خود روی داد.
کد خبر: ۸۳۵۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲ 31 March 2020

امیر فرهاد آریانفر در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی ایران بدون هیچ گونه وابستگی به بلوک‌های شرق و غرب زمان خود به وقوع پیوست بیان کرد: ۱۲ فرودین ماه سالروز جمهوری اسلامی است که در این روز مردم فهیم ایران زمین با رای ۹۸ درصدی خود در سال ۵۸ به نظام مقدس رای آری دادند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور افزود: روز جمهوری اسلامی ایران برگ زرینی در تاریخ ایران رقم زد به طوریکه در آن زمان باوجود گروه‌های چپ و راست، ایادی‌های داخلی و خارجی وابسته به بلوک شرق و غرب همچون فداییان خلق و منافقین نتوانستند از وقوع این رویداد بزرگ جلوگیری کنند.

امیر آریانفر ضمن اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی یکی از نادرترین پدیده‌های زمان خود بود اظهار داشت: این روز در مبانی مکتب اسلام و در مبانی خط سرخ شهادت و ولایت شکل گرفت. به لطف الهی پس از رفراندوم تمام توطئه‌های دشمن ازجمله ناآرامی‌های کردستان و جنگ تحمیلی، محاصره‌های اقتصادی و تحریم‌ها با شکست مواجه شد. ملت فهیم ایران با استفاده از هدایت اسلامی و نگاه عمیق به فرهنگ اصیل خود توانستند مسیر مشخص و درستی برای خود بازکرده و قله‌های رفیع پیشرفت و توسعه در تمام زمینه‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی طی نمودند.

فرمانده قرارگاه عملیات ارتش در غرب کشور در پایان خاطرنشان کرد: قدرت الهی و رهبری امام خمینی ره سبب ریل گذاری مسیر پیشرفت شد، به طوریکه هم اکنون ملت ایران در جهان با اقتدار و صلابت در تمامی معادلات سیاسی و روابط بین الملل حضور داشته و تاثیرگذاری به سزایی دارد. ایده و نقطه نظرات نظام جمهوری اسلامی ایران در معادلات سیاسی تاثیرگذار است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار