فرمانده انتظامی استان از کشف ۴۶ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال چک پول تقلبی در کرمانشاه و دستگیری۴ نفر با تلاش ماموران پلیس خبر داد.
کد خبر: ۸۱۳۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰ 12 January 2020

به گزارش  خبرگزاری تابناک کرمانشاه  به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۱ مرکز در حال گشت زنی بودند که یکی از شهروندان به آن‌ها مراجعه و عنوان کرد که ۴۰۰ دلار از شخصی به بابت انجام معامله دریافت کرده و پس از مدتی متوجه شده ام که مبلغ ۴۰ میلیون ریال از آن جعلی است.


وی ادامه داد: ماموران با دریافت این گزارش به سرعت جستجوی خود را آغاز و با راهنمایی فرد شاکی موفق به شناسایی متهم که بوسیله یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ قصد فرار داشت شده و او را دستگیر کردند.


سردار جاویدان ادامه داد: در ماموریتی دیگر ماموران کلانتری ۱۷ بعثت از توزیع پول‌های تقلبی توسط ۲ نفر در خیابان کاشانی مطلع و دستگیری آن‌ها در دستور کار قرار گرفت.


رئیس پلیس استان کرمانشاه افزود: با حضور ماموران در محل هر ۲ متهم شناسایی و پس از دستگیری آن‌ها ۱۳ قطعه چک پول تقلبی ۵۰۰ هزار ریالی جمعا به مبلغ ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال کشف شد.


وی تصریح کرد: متهمانی که چک پول تقلبی از آن‌ها کشف شده بود در بازجویی‌ها عنوان کردند که آن‌ها را از شخصی در قبال فروش تبلت دریافت کرده اند که در این راستا ماموران این فرد را نیز دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.


سردار جاویدان در پایان از معرفی افراد دستگیر شده به دستگاه قضائی و صدور احکام لازم خبر داد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار