مهناز فتاحی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان از برگزاری بیست دومین جشنواره بین المللی قصه گویی در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۷۸۸۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰ 13 October 2019

مهناز فتاحی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: بیست دومین جشنواره قصه گویی امروز ۲۱ مهر ماه در کرمانشاه در بخش خصوصی با شعار آینده ساختنی است، برگزار شد.

وی افزود: کار دبیر خانه‌ی استانی از تیرماه آغاز و اطلاع رسانی فراخوان این جشنواره در سطح شهر انجام و ثبت نام در سامانه برای شرکت در این جشنواره انجام شد و ۴۰۲ نفر در این سامانه ثبت نام و در مجموع ۸۰۰ نفر برای این جشنواره ثبت نام کردند.

 مهناز فتاحی در ادامه تصریح کرد: قصه گویی در سه بخش پدران، مادران، دختران و پسران برگزار می‌شود.

مدیر کل کانون پرورش فکری خاطر نشان کرد: این جشنواره در بخش بین المللی نیز برگزار خواهد شد کسانی که در بیست یکم جشنواره کشوری مقامی کسب کردند دربخش بین المللی به رقابت خواهند پرداخت.

فتاحی در خصوص بخش داوری عنوان کرد: ۳ داور استانی از بخش خردسالان پسر و دختر ۱۲ قصه، در بخش زنان و مردان ۳۵ قصه ودر بخش مادر بزرگ و پدر بزرگ‌ها ۴ قصه را انتخاب کردند و به رقابت می‌پردازند ودر مجموع ۵۲ قصه در این جشنواره به اجرا در می‌آید و بعد داوران در بخش زنان و مردان ۵ قصه ودر بخش دختران و پسران ۳ و دربخش پدربزرگ و مادر بزرگ‌ها ۳ قصه انتخاب و در نهایت ۱۱ قصه انتخاب و به مرحله بعد رقابت‌ها که منطقه‌ای است راه میابند و بعد از این مرحله به جشنواره کشوری راه پیدا خواهند کرد.

 فتاحی در مورد بخش قصه‌های کوتاه در پایان اذعان داشت: ۳۱۰ قصه ۹۰ ثانیه‌ای در سامانه ثبت شده است که درمرحله نهای جشنواره داوری می‌شوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار