صائب مدرسی در گفتگو با تابناک:
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و مدیریت حوادث استان کرمانشاه گفت: حدود ۱۰۰ دستگاه آمبولانس برای خدمات رسانی به زائرین اربعین در ورودی و خروجی شهر مستقر و تلاش می‌کنیم این تعداد را افزایش دهیم.
کد خبر: ۷۸۷۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰ 10 October 2019

 

 

 

 

 

 

 

صائب مدرسی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: ۱۰۰ دستگاه آمبولانس در ورودی و خروجی شهر مستقر هستند و سعی بر افزایش این تعداد داریم و اکثر آمبولانس‌ها در مرز خسروی مستقر می‌شوند.

وی گفت: حدود ۴۰۰ نیروی ستادی عملیاتی در حوزه فوریت‌های پزشکی در حال فعالیت هستند، که در مجموع حدود ۴۰۰ کیلومتر از مسیر را پوشش می‌دهند و همچنین تعدادی بالگرد برای خدمات رسانی به زوار اربعین در نظر گرفته شده است.

 مدرسی تصریح کرد: نیروی امدادی پیاده رو در پایانه، ۱۴ درمانگاه شبانه روزی در مسیر‌ها و یک پایگاه اورژانس متشکل از پایگاه‌های مختلف مانند بهداشتی، فوریت‌های پزشکی و...، در حال فعالیت هستند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و مدیریت حوادث استان کرمانشاه  اذعان داشت: در مسیر برگشت نیرو‌های ما توسط تب سنج لیزری دمای بدن زوار را می‌سنجند و در صورت لزوم برای انجام اقدامات درمانی، زوار را به درمانگاه منتقل می‌کنند.

 مدرسی با اشاره به اینکه در درمانگاه شبانه روزی پایانه بخش مامایی و مراقبت از هاری در نظر گرفته شده تصریح کرد: نیرو‌های ما فعالیت‌های خود را در مسیر زوار شروع کرده و تا ۵ روز بعد از اربعین حسینی در منطقه حضور داشته و خدمات لازم را ارائه می‌دهند.

 مدرسی در خصوص تدابیر بهداشتی در پایان توصیه کرد: در مسیر از پرخوری پرهیز، تجهیزات پیاده روی را همراه داشته، بهداشت فردی را رعایت کنند و برای کاهش حوادث حین رانندگی نکات ایمنی را رعایت کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار