رضا سلیم ساسانی در گفتگو باتابناک:
رئیس اتاق اصناف استان کرمانشاه و رئیس اتحادیه اتومبیل فروشان گفت: در شهر کرمانشاه حدود ۲۴۰ نمایشگاه خودرو‌های سبک و سنگین داریم.
کد خبر: ۷۸۷۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸ 10 October 2019

رضا سلیم ساسانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: اتحادیه اتومبیل فروشان متشکل از نمایشگاه کاران خودرو‌های سبک و سنگین است و حدود ۲۴۰ نمایشگاه خودرو‌های سبک و سنگین در کرمانشاه داریم.

 وی تصریح کرد: اولین اولویت کاری ما با درایت آقای استاندارد، این است که نمایشگاه کامیون‌ها از منطقه دیزل آباد به شهرک دانش منتقل شود، که امیدواریم امسال قرارداد را منعقد و نمایشگاه کامیون‌ها برپا شود.

 ساسانی در خصوص قیمت‌ها عنوان کرد: هر نمایشگاه باید از لحاظ قیمت کنترل و قیمت باید مطابق با مصوبه کمیسیون و نظارت تعیین شود.

رئیس اتحادیه اتومبیل فروشان با تاکید براینکه متاسفانه نظارت درستی بر بازار خودرو وجود ندارد، تصریح کرد: سازمان‌های نظارتی باید شرکت‌های واردکننده خودرو را ملزم به آغاز عرضه محصولات با قیمت‌های مناسب کنند. در صورت عرضه خودرو در بازار قیمت‌ها متعادل شده و کاهش خواهد یافت.

رئیس اتاق اصناف در پایان با اشاره به ایام اربعین بیان کرد: اتاق اصناف موکب اختصاصی ندارد، بلکه مبالغی به موکب‌های عتبات و عالیات که درخواست کمک دارند، ارائه کرده ایم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار