محمد سعید جعفری در گفتگو با تابناک:
رئیس اتحادیه طلا فروشان استان کرمانشاه گفت:بعید است تا پایان مهر ماه قیمت طلا و ارز افزایش یابد و از آنجایی که اخیرا قیمت ارز نوسان نداشته ، قیمت طلا هم به ثبات خوبی رسیده و کاهش و افزایش قیمت چشمگیری نداشتیم.
کد خبر: ۷۸۷۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 10 October 2019

محمد سعید جعفری کرمانشاهی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص قیمت به روز طلا و ارز اظهار داشت: نرخ خرید ارز 11هزار و 300، فروش ارز 11 هزار و 400 و نرخ خرید هر گرم طلا 405 هزار تومان است.

وی تصریح کرد: با توجه به نوسانات قیمت سالیان گذشته و با توجه به تورم قیمت طلا و ارز باید افزایش منطقی با شیب ملایم روی نمودار داشته باشد نه جهش ناگهانی قیمت که امسال افزایش ناگهانی نداشتیم اما در اوایل سال گذشته این جهش قیمت رخ داد.

جعفری ضمن هشدار به خریداران ابراز داشت: از سایت های نامعتبر اینترنتی عرضه، خرید نکنید زیرا منشا و عیار مشخصی ندارند، بهتر است از مغازه هایی که دارای جواز کسب معتبر هستند خرید کرده و از خرید طلاهای دست دوم هم اجتناب کنید.

رئیس اتحادیه طلافروشان در پایان افزود: گشت مشترک با ادارات استاندارد، اماکن و بازرسی اصناف، تعزیرات و صنعت و معدن داریم که در صورت دیدن تخلف با افراد متخلف برخورد و همچنین تمام طلاهایی که وارد کرمانشاه می شود باید از کانال این گشت عبور کرده، عیار سنجی و آزمایش شود و بعد وارد بازار می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار