فرماندار کرمانشاه در اولین برنامه از سه شنبه‌های بی تعارف با مسئولین خبرگزاری تابناک، به سوالات مردمی پاسخ داد.
کد خبر: ۷۵۸۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳ 02 July 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک ، سه شنبه‌های بی تعارف با مسئولین پویشی است که توسط خبرگزاری تابناک جهت رساندن مشکلات مردم به گوش مسؤلین راه اندازی شده و در اولین هفته این پویش، فضل الله رنجبر فرماندار شهرستان کرمانشاه پاسخگوی سوالات مردمی و شهروندان کرمانشاهی بود که در ادامه میخوانید.

سوال: حقوق کارگران روزمزد شهرداری مدتی است پرداخت نشده است لطفا رسیدگی کنید؟

پاسخ: به عنوان وظیفه اخلاقی و انسانی این موضوع حتما پیگیری و نتیجه اعلام خواهد شد.

سوال: آسفالت خیابان‌ها چند وقتی است مردم را گله‌مند کرده آیا برنامه خاصی در این خصوص دارید؟

پاسخ: آسفالت خیابان‌های اصلی در حال اتمام است و اکنون خیابان‌های فرعی درجه یک در دستور کار قرار دارد و در بخش‌هایی از شهر همچون خیابان کرناچی، کارمندان و مابقی انجام شده و بر اساس برنامه ریزی که شهرداری کرمانشاه به همراه معاونت عمرانی انجام داده است به یاری خدا ادامه پیدا خواهد کرد.

سوال: مسافران از نبود مایع دسشویی در سرویس‌های بهداشتی گله مندند آیا نظارت لازم انجام میشود؟

پاسخ: تذکر جدی به شهرداری داده خواهد شد و هم اکنون نماینده‌ای را جهت بازدید‌های لازم از نمازخانه‌های ورودی و خروجی شهر و همچنین سرویس‌های بهداشتی فرستاده و گزارش مکتوب ارائه خواهد شد.

سوال: آیا برنامه‌ای برای ترافیک میدان امام خمینی دارید؟

پاسخ: هم اکنون در حال ساخت زیر گذر هستیم و به امید خدا بزودی مشکل حل می‌شود.

سوال: حضور میوه فروش‌ها در میدان نیایش باعث ترافیک شده است و با توجه به زمین خالی که در آن منطقه است آیا برنامه خاصی ندارید؟

پاسخ: با توجه به وضعیت اقتصادی نمیتوان مانع حضور میوه فروش‌ها و جلوگیری از کسب آن‌ها شد لذا پیگیری‌ها و تذکرات لازم جهت عقب نشینی آنان انجام داده خواهد شد.

فرماندار کرمانشاه در پایان گفت: تشکر می‌کنیم از نگاه خوب و ارزنده خبرگزاری تابناک جهت راه اندازی سه شنبه‌های بی تعارف با مسؤلین که این اقدام باعث می‌شود مشکلات بگوش مسئولین برسد حقا که رسانه مردمی، پاک و درست همین است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار