پیرو دستور رهبر معظم انقلاب در خصوص اعزام نیروهای نظامی جهت کمک رسانی به مردم سیل زده لشکر ۲۹ حضرت نبی اکرم (ص) سپاه استان کرمانشاه تمامی امکانات خود از قبیل تجهیزات ترابری سنگین و نیمه سنگین را به استان لرستان اعزام نمود .
کد خبر: ۷۳۰۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۴ 03 April 2019


به گزارش خبرنگار تابناک ؛سردار احمدی پور افزود: نیروهای جان برکف سپاه همواره در تمامی صحنه هایی که مردم نیازمند یاری باشند تمام قد وارد خواهد شد .
وی خاطر نشان کرد: مردم سیل زده در تمامی نقاط کشور اطمینان داشته باشند پاسداران این مرز و بوم تا آخرین لحظه در کنارشان خواهند بود .


فرمانده لشکر۲۹ حضرت نبی اکرم (ص)سپاه استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: نیروهای عملیاتی و آموزش دیده این لشکر تحت اوامر فرماندهی کل قوا نسبت به انجام وظایف الهی و انقلابی خود عمل نموده و هیچگاه مردم را در بحرانهای موجود تنها نخواهد گذاشت .


وی اضافه کرد: مردم عزیز ما بدانند مرزهای استان کرمانشاه نیز در امنیت کامل اداره میشود و با توجه به حوادث متاثر از سیلاب هیچ خدشه ای به امنیت ما وارد نخواهد شد.


دشمنان هم بدانند این ملت پوست و خونشان با مقاومت عجین شده و اینگونه اتفاقات نیز به فضل الهی و با رهبری داهیانه علمدار انقلاب به سرعت در مسیر اصلاح و بازسازی قرار خواهد گرفت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار