مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه گفت: در صورتی که مشکلات رفع شود، طرح جامع گمرک پرویزخان ظرف مدت یک و نیم تا دو سال اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۶۶۵۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۲ 08 October 2018

به گزارش تابناک،خلیل حیدری  اظهار کرد: طرح جامع گمرک پرویزخان نخستین طرح بزرگی است که توسط گمرک کشور و از محل اعتبارات داخلی گمرک اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه استارت اجرای این طرح از اواخر سال 94 زده شد، یادآوری کرد: قرار بود مناقصه اجرای این پروژه برگزار شود که فعلا سازمان بازرسی ایراد وارد کرده که برای اجرای طرحی در این اندازه حتما باید یک شرکت مشاور بزرگ از طریق مناقصه انتخاب شد که این امر روند کار را حدود یک ماه به تاخیر می‌اندازد.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه کل اعتباری که برای اجرای طرح جامع گمرک پرویز خان برآورد شده را 60 میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد: این پروژه در دو فاز اجرا می‌شود که اعتبار فاز اول آن 28.9 میلیارد تومان و اعتبار فاز دوم بیش از 30 میلیارد تومان است.

حیدری تاکید کرد: در طرح جامع گمرک پرویزخان همه نیازهای بلندمدت این گمرک از جمله آسفالت راه ورودی و خروجی، زیرساخت‌ها، خیابان‌کشی، امکانات رفاهی، انبار و... دیده شده است.

وی معتقد است، با شروع کارهای عمرانی این طرح، بعد از مدت یک و نیم تا دو سال می‌توان شاهد بهره‌برداری از طرح جامع گمرک پرویزخان بود.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه از پرویزخان به عنوان یکی از مرزهای مهم و قدیمی کرمانشاه یاد کرد و افزود: گاهی روزانه حدود دو هزار کامیون در این مرز تردد دارد.

حیدری اجرای طرح جامع را برای مرزی با این سابقه و این میزان مبادلات کالا ضروری دانست.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار