سرپرست شهرداری کرمانشاه بر تغییر نگرش از خدامات فیزیکی و سخت افزاری محض به ارائه خدمات با نگاه فرهنگی و توجه به مسائل نرم افزاری و اندیشه محله ای تأکید کرد.
کد خبر: ۶۵۱۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸ 04 September 2018

به گزارش تابناک به نقل ازروابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرمانشاه، مهندس حامد لعل بخش در جمع شهرداران و معاونین خدمات شهری مناطق با بیان این مطلب افزود: بیشتر توجه مدیریت شهری در مناطق بر اساس مسائل فیزیکی و سخت افزاری است و این نگرش بیشتر باید به مسائل نرم افزاری و اندیشه محله ای تغییر یابد .

وی تاکید کرد: پایه و اساس زیست شهری، فرهنگ و تعاملات انسانی است و این موضوع نباید از نگاه مجموعه خدمات رسان حوزه مدیریت شهری مغفول بماند.

سرپرست شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: درسطح مناطق 8 گانه ناحیه محوری باید در فرایند شهرسازی، فعالیتهای اجتماعی و فرهنگی، حمل و نقل و ترافیک و خدمات شهری و با محوریت مشارکت مردمی پیگیری شود .

وی ادامه داد: با تغییر رویکرد کل نگری به ناحیه محوری در مناطق، می توان ظرفیت های پیمانکاری را توسعه بخشید و اعتماد عمومی را از طریق نظارت مستقیم مردم ناحیه افزایش داد و از سوء استفاده های اجتماعی جلوگیری کرد.

مهندس لعل بخش توجه به دقت، سرعت وصحت و کیفیت در ارائه خدمات به شهروندان را یکی از اهداف اصلی مدیریت شهری کرمانشاه برشمرد که باید مدیران مناطق نیز به آن پایبند باشند و با بازدیدهای میدانی آن را محقق نمایند.

 

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار